Jump to content
Geplaatst:
comment_27978

Zijn er mensen die nog een signature nodig hebben?

Signature = Handtekening (onder elk bericht)

Zo ja.. Reageer ff in dit topic of stuur me een PM!

Ik sta te popelen om supercoole 3d, kunstzinnige of gewoon simpele signatures voor jullie te designen!

De kwaliteit van mijn signatures kun je zelf bepalen door te kijken naar mijn eigen signature, mijn avatar, de handtekening van o.a. RTS en de vroegere van T-gta.

Hier nog een sig gemaakt voor [XII]Timmy:

tgta2.jpg

Eentje voor Stone-O:

Untitled-1copy.jpg

Ik denk dat de kwaliteit wel goes is :rolleyes: (Opschepper..)

Let me know :lol:

• Reacties 184
  • Bezichtigingen 9.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_45620

Zou je ook een Signature voor mij kunnen maken. Plus een bijpassend avatartje als dat mogelijk is. Wat ik er graag op zou willen hebben is CJ in art en ingame plaatjes.

Alvast bedankt ^_^

Geplaatst:
comment_46026
Hhehe ziet er goed uit, nog een keer bedankt. En moet ik hem zelf nog ergens anders hosten of kan ik hem laten op jou host?

Het is mijn host niet hoor. :lol:

Ik host op ImagesHack.us. Gemakkelijk, altijd online en ook nog gratis! ;)

Dus van mij mag je het zo laten.

Geplaatst:
comment_46105

Maar jij hebt het gemaakt toch, ik zag net ergens een ander iemand dezelfde sig gebruiken :huh: manus_343 heet ie

Bewerkt: door Carl Johnson

Geplaatst:
comment_46175

Jaaaaaaaa ,

Dat lijkt me wel vet.

Laat je gedachten maar gaan , interseerd me niet wat erop komt , tis immers jou creatie :puh:;)

Dankje

Freek

Geplaatst:
comment_46333
Maar jij hebt het gemaakt toch, ik zag net ergens een ander iemand dezelfde sig gebruiken :huh: manus_343 heet ie

Grrr.. Hij mag het niet eens gebruiken. Ik heb het gemaakt, maar ik zet er geen ©Cortez op ,,

Geplaatst:
comment_46516

Vind ik ook raar als iemand anders die sig gaat gebruiken dan, maar om dat dan tegen te gaan stuur je diegene dan toch een PM Mr. Cortez? dat zou wel kunnen helpen dan ;)

Geplaatst:
comment_46763
Vind ik ook raar als iemand anders die sig gaat gebruiken dan, maar om dat dan tegen te gaan stuur je diegene dan toch een PM Mr. Cortez? dat zou wel kunnen helpen dan ;)

Joah dat kan ,, Ik zie hem eigenlijk nooit op het forum en ik maak er geen probleem van zolang hij hier niet is. :)

• 7 maanden later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.