Ik ben vandaag naar de computerbeurs geweest en heb daar een surround aangeslagen voor 40€ van 600W. en ik weet niet goed hoe ik hem moet aansluiten ... Ik ga als volgt te werk.
1. Ik steek vanachter in m'n tv 1 van de bijgeleverde kabeltjes zo wit en rood die doe ik achter de kast omhoog en steek ze vanachter bij dat subwoofer gedoe er in bij input, zo zijn er nog 4 andere ingangen 2x wit en 2x rood.
2. ik steek da bruine uitgangen van da boxen in de juiste ingangen ook vanachter bij dat subwoofer gedoe.
en dan heb ik de volgende problemen
1. Alleen de voorste boxen werken, de achterste en de subwoofer niet.
2. als ik de rood, wit uitgangen 1 plaats naar onder opschuif werken alleen de achterste boxen.
3. als ik ze nog eens naar onder doe werkt alleen de subwoofer.
Hoe kan ik voor,achter en subwoofer tegelijk laten werken ???
GOED NIEUWS MENSEN...
Na een tijdje prutsen heb ik de rode en de witte stekker in de inputs gestoken onder die 6 andere en de schakelaar vanachter op tv gezet en nu werken alle boksen ik moet alleen nog eens testen op surround nu...
Ik ben vandaag naar de computerbeurs geweest en heb daar een surround aangeslagen voor 40€ van 600W. en ik weet niet goed hoe ik hem moet aansluiten ... Ik ga als volgt te werk.
1. Ik steek vanachter in m'n tv 1 van de bijgeleverde kabeltjes zo wit en rood die doe ik achter de kast omhoog en steek ze vanachter bij dat subwoofer gedoe er in bij input, zo zijn er nog 4 andere ingangen 2x wit en 2x rood.
2. ik steek da bruine uitgangen van da boxen in de juiste ingangen ook vanachter bij dat subwoofer gedoe.
en dan heb ik de volgende problemen
1. Alleen de voorste boxen werken, de achterste en de subwoofer niet.
2. als ik de rood, wit uitgangen 1 plaats naar onder opschuif werken alleen de achterste boxen.
3. als ik ze nog eens naar onder doe werkt alleen de subwoofer.
Hoe kan ik voor,achter en subwoofer tegelijk laten werken ???
GOED NIEUWS MENSEN...
Na een tijdje prutsen heb ik de rode en de witte stekker in de inputs gestoken onder die 6 andere en de schakelaar vanachter op tv gezet en nu werken alle boksen
ik moet alleen nog eens testen op surround nu...
Bewerkt: door meetlat