Geplaatst: 26 februari 200619 jaren comment_348639 ik ben van plan om een hele nieuwe gta te maken, met alles nieuw maar nog steeds de top-down view en alle inspiratie van gta2. dat betekend dus dat ik het spel probeer te kopieren. wat vinden jullie ervan en wat vinden jullie dat ik in het spel MOET stoppen? ps: iemand zin in een potje multiplayen met gta2?
Geplaatst: 27 februari 200619 jaren comment_350187 GTA2 is inderdaad in 3D (Ik denk GTA1 ook). Het lijkt gewoon 2D omdat je alles van bovenaf ziet. Behalve de auto's vind ik niet echt 3D want als ze op een helling rijden zie je nog steeds hetzelfde zoals ze op een plat vlak rijden.Dingen die je in het spel zou kunnen stoppen: -Zijmissies: Car salesman Ambulance missies Firefighter missies ... En nieuwe missies als je goed bent in missies maken. Het zal leuk zijn als je kunt vliegen of varen. @VforV: Bij zijmissie kun je ook doen: IJsjes verkoper Taxidriver Vigilante missies Idee is leuk. Hopen dat je geen problemen met Rockstar krijgt.
Geplaatst: 27 februari 200619 jaren comment_350384 Dat ding is niet echt betrouwbaar (zacht uitgedrukt, het kan er voor zorgen dat heel je map of script weg is, of erger, dat GTA2 het niet meer doet). Of als je hem correct gebruikt dat hij gewoon werkt..
Geplaatst: 27 februari 200619 jaren comment_350397 Wel een leuk idee alleen heb ik GTA2 al in geen jaren meer aangeraakt..
Geplaatst: 27 februari 200619 jaren comment_350427 Het wordt toch een remake, dan kan je doen wat je wilt. Al maak je boten. Of loopings. Of je situeert het geheel op de maan. Alles kan. Dus ook bochten en motoren. Ik bedoel.. Heb jij de codes klaar liggen? Een motor maken lukt niet zomaar, dan moet je eerst GTA1 weten te kraken voor de codes. En als je bochten wil maken moet je toch wel een professional zijn hoor, want de zones zijn hard coded dacht ik. Nee, jullie snappen het niet. Een remake maak je van nul af aan. Je hoeft geen enkele software te kraken, je maakt alles zelf. Een remake is geen mod. Al maak je er een platform spel van, kan allemaal.
Geplaatst: 28 februari 200619 jaren comment_350482 Nog leuker, hij wil het dus zelf gaan scripten alles enzo, doe je best, maar ik wed voor 1.000.000 euro dat het je niet gaat lukken. Dus het is toch waar dat veel mensen gewoon denken: 'Oh, dan ga ik dat maar is modden.', ik word hier echt heel erg hopeloos van...Denk na voordat je ergens aan begint.
Geplaatst: 28 februari 200619 jaren comment_350564 Volgens mij wordt dit weer zo'n hopeloze TC.Hij is een paar weken goed op gang,en ineens stopt het.En ik moet je zeggen : Ik denk zoals NMS dat deze Mod niet af zal geraken...
Geplaatst: 28 februari 200619 jaren comment_350625 Nog leuker, hij wil het dus zelf gaan scripten alles enzo, doe je best, maar ik wed voor 1.000.000 euro dat het je niet gaat lukken. Dus het is toch waar dat veel mensen gewoon denken: 'Oh, dan ga ik dat maar is modden.', ik word hier echt heel erg hopeloos van...Denk na voordat je ergens aan begint. Zo ben ik wel begonnen, 'ah, laat ik eens een autotje gaan fabrieken'. Maar een heel spel, tsjaa.. Succes dan maar.
Geplaatst: 28 februari 200619 jaren comment_350629 Nog leuker, hij wil het dus zelf gaan scripten alles enzo, doe je best, maar ik wed voor 1.000.000 euro dat het je niet gaat lukken. Dus het is toch waar dat veel mensen gewoon denken: 'Oh, dan ga ik dat maar is modden.', ik word hier echt heel erg hopeloos van...Denk na voordat je ergens aan begint. Zo ben ik wel begonnen, 'ah, laat ik eens een autotje gaan fabrieken'. Maar een heel spel, tsjaa.. Succes dan maar. Ja, ik ook, maar ik bedoelde eigenlijk dit: 'Zo, laat ik is een nieuw spel maken.' Tsja, als je ziet dat Rockstar er een paar jaar voor nodig heeft met een goed, groot team...
Geplaatst: 28 februari 200619 jaren comment_350744 Welnee, dat valt reuze mee. Ik zit zelf toevallig in een software development team, wij zijn al enige tijd bezig met verschillende spelletjes. We zijn nu met één spel bijna anderhalf jaar bezig, waarvan we ook nog enige tijd stil hebben gelegen. Als je wat enthousiaste mensen vindt die graphics kunnen maken en mensen die sfx kunnen maken en maps en dergelijke, ben je, als je er een beetje goed aan werkt hooguit een jaar of twee bezig. Het is moeilijker om te modden of een TC te maken, omdat je dan binnen een al bestaand framework moet werken, je moet je binnen allemaal grenzen houden en dat maakt het lastig. De scripttaal is ook niet eenvoudig. Ik heb zelf het idee dat de scripters bij de programmeurs om aparte functies vroegen. Wij kunnen dat niet en o.a. daarom is het lastig een missie te scripten. Dit is, van wat ik lees, géén mod of TC.
Geplaatst: 28 februari 200619 jaren comment_350791 Hij gaat toch gewoon alle tiles en STY bestanden vernaderen en dan maakt hij eigen maps met scripts erbij?
Geplaatst: 3 maart 200619 jaren comment_354310 Did lijkt me een vet spel te worden.. maare heb je screens ? Aangezien hij het 'van plan' is, zal hij waarschijnlijk nog geen screens hebben. Tenzij hij al wat stukjes gemaakt heeft en die dan later zal samenvoegen ofzo.
Geplaatst: 5 maart 200619 jaren comment_356996 GTA2 is inderdaad in 3D (Ik denk GTA1 ook). Het lijkt gewoon 2D omdat je alles van bovenaf ziet. Behalve de auto's vind ik niet echt 3D want als ze op een helling rijden zie je nog steeds hetzelfde zoals ze op een plat vlak rijden.Dingen die je in het spel zou kunnen stoppen: -Zijmissies: Car salesman Ambulance missies Firefighter missies Taxi Missies IJsjes verkoper Vigilante missies enzovoort. -Moto's -Nieuwe auto's -... GTA1 niet, tenzij je de 3dfx-versie speelt. Ik herinner mij dat ik een nieuwe grafische kaart (met 3D-functie) moest kopen om GTA2 te kunnen spelen. Gta1 kon ik spelen zonder die functie... The good old days
ik ben van plan om een hele nieuwe gta te maken, met alles nieuw maar nog steeds de top-down view en alle inspiratie van gta2.
dat betekend dus dat ik het spel probeer te kopieren.
wat vinden jullie ervan en wat vinden jullie dat ik in het spel MOET stoppen?
ps: iemand zin in een potje multiplayen met gta2?