Geplaatst: 26 februari 200619 jaren comment_348700 Hier kan je je zelfgemaakte mods voor Liberty city stories posten. Maps kan je maken met de cheatdevice van Edisoncarter . Om de maps in het spel te zetten kopieer je de code van de map naar het document cheats.txt op je memorystick. Auto's kan je veranderen met de Pimp My Garage site van AdePSP. Hier staat hoe je maps kan maken. Wat handige programma's om mods te maken zijn: -Pimp My Garage -Construction Builder v1.1 -Text Editor v0.3 Beta -Monster Creator V1.0 Beta -Vehicle Spawner v1.0 -Pickup Creator v1.0 -Pedestrian Spawner v1.0 -Teleport Creator v1.0 -Monster Creator V1.1 -Text Editor v0.3 -Object Replacer Je kan heel veel mods vinden met het programma Cheatsync -------------------------------------------------------- Mijn eerste map maakt een stuntpark op de onderste landingsbaan van de luchthaven. Hier kan je de code voor de map vinden. Bewerkt: 15 april 200619 jaren door maarte41
Geplaatst: 6 maart 200619 jaren Auteur comment_357513 Ja en de map activeer je door bij de cheatdevice helemaal naar onder te gaan en daar stuntpark aan te zetten.
Geplaatst: 12 april 200619 jaren Auteur comment_388835 Ik heb een nieuwe mod gemaakt. Hierdoor komt er een stunt op de luchthaven. De code kan je hier vinden.
Geplaatst: 12 april 200619 jaren comment_388883 Meld je hier aan om mee te werken aan de mod. Maar voor alleer je mag meedoen moet je eerst laten zien wat je waart bent. Je moet hier 2 Screens posten van een gebouw of iets anders dat je gemaakt hebt in 3dsmax OF Zmodeler. En dan nog 2 screens ingame. Ik kan nooit zo van die vloeiende rams/jumps maken. Hoe doe je dat? Greetz
Geplaatst: 12 april 200619 jaren comment_388891 Met de object creater die in Gta: lcs cheatdevice zit.
Geplaatst: 12 april 200619 jaren comment_388909 Doe ik ook, aleen heb ik van die scokkerige ramps enzo . Greetz
Geplaatst: 12 april 200619 jaren Auteur comment_388914 Je moet er voor zorgen dat er geen ruimte is tussen de 2 platen en het beste is dat ze een beetje in elkaar zitten. Bij een hobbel zet ik de topjes van de platen altijd kruisend met maar een paar millimeter vanboven zodat je er niets van merkt als je erover rijdt. Voor sommige stukken heb je wel een minuut per plaat nodig om hem helemaal perfect op zijn plaats te krijgen. Met dit programmatje kan je perfecte objecten maken. KLIK Bewerkt: 12 april 200619 jaren door maarte41
Geplaatst: 13 april 200619 jaren Auteur comment_390357 Ik heb mijn stunt op het vliegveld wat verbeterd. Er zijn nu een looping en 2 quarter pipes bijgekomen. Er wordt ook een Hellenbach GT gespawnd vlak bij de stunt. Code ------------------------------------------------------- Mijn nieuwste mod is een huis tegenover dat van Salvatore Leone. Er zijn verschillende kamers met meubels en 1 kamer met wapens aan de muur. Er wordt ook een Hotrod in het huis gespawnd. Code
Geplaatst: 13 april 200619 jaren comment_390369 Damn die is zeker niet verkeerd gemaakt, vooral die van dat huisje egt top!
Geplaatst: 13 april 200619 jaren Auteur comment_390432 Ik heb nog iets nieuws gemaakt. Het is geen map, maar het verandert het spel wel. Door deze mod zijn er 7 camera's verspreid over Liberty city. Hierdoor kun je ze toch krijgen. Dit is een kaartje van waar ze liggen. En dit is de code. KLIK --------------------------------------- Ik heb wat sites met programma's om lcs te modden in de eerste post gezet. Bewerkt: 14 april 200619 jaren door maarte41
Geplaatst: 18 april 200619 jaren comment_394583 Damn, dat ziet er goed uit, vooral dat huis. Maar hoe zet je eigenlijk een auto in je map? Met 'Setfloat' ofzoiets? Edit: Thanks! Bewerkt: 18 april 200619 jaren door Big Boss
Geplaatst: 18 april 200619 jaren Auteur comment_394594 Auto's kun je in je map zetten met deze code. #cheat Hellenbach GT setchar(0x08E4E9C0, 185); setfloat(0x08E4E9C4, -1005.63, -914.65, 13.13); #cheat Hellenbach GT De naam verander je in de naam van de auto die in het spel komt. Als de auto er vanzelf moet komen als je de map aanzet, laat je dit gewoon weg. setchar(0x08E4E9C0, 185); De 185 verander je in het nummer dat de auto heeft als je er één wil spawnen met de cheatdevice. setfloat(0x08E4E9C4, -1005.63, -914.65, 13.13); Hier verander je de coördinaten. EDIT: het staat nu ook in de tutorial om maps te maken. Bewerkt: 18 april 200619 jaren door maarte41
Geplaatst: 6 juni 200618 jaren comment_434174 --big bump-- hoeveel wagens kun je laten spawnen ik heb er een keer drie in gezet en er deet er maar eentje van ik wil namelijk ook mappen gaan maken
Geplaatst: 6 juni 200618 jaren Auteur comment_434973 Volgens mij kan je zoveel wagens laten spawnen als je maar wilt. Je moet er alleen niet te veel in dezelfde buurt zetten, anders gaat het volgens mij trager lopen. Dat er bij jou maar 1 auto staat komt waarschijnlijk door het spel. Als je even uit de buurt gaat en je komt terug zullen ze er wel staan.
Geplaatst: 10 juni 200618 jaren comment_437645 *Bump* Zet elke auto in een apparte map! Dan kan je kieze welke map je neemt en daaruit weer de auto's spawnen!
Hier kan je je zelfgemaakte mods voor Liberty city stories posten.
Maps kan je maken met de cheatdevice van Edisoncarter .
Om de maps in het spel te zetten kopieer je de code van de map naar het document cheats.txt op je memorystick.
Auto's kan je veranderen met de Pimp My Garage site van AdePSP.
Hier staat hoe je maps kan maken.
Wat handige programma's om mods te maken zijn:
-Pimp My Garage
-Construction Builder v1.1
-Text Editor v0.3 Beta
-Monster Creator V1.0 Beta
-Vehicle Spawner v1.0
-Pickup Creator v1.0
-Pedestrian Spawner v1.0
-Teleport Creator v1.0
-Monster Creator V1.1
-Text Editor v0.3
-Object Replacer
Je kan heel veel mods vinden met het programma Cheatsync
--------------------------------------------------------
Mijn eerste map maakt een stuntpark op de onderste landingsbaan van de luchthaven.
Hier kan je de code voor de map vinden.
Bewerkt: door maarte41