Geplaatst: 26 februari 200619 jaren comment_348880 GTAforum.nl sig Mogelijkheden: - Informatie over jouw gtaforum.nl account - Meer dan 6 verschillende sigs - verschillende soorten formaten Waar vind ik meer informatie: Op deze website van mij Bewerkt: 1 april 200619 jaren door juuldr
Geplaatst: 9 maart 200619 jaren Auteur comment_359963 Dit komt omdat die (stomme) server altijd offline gaat door een (stom) probleem ( ) maar dat word hopelijk binnenkort verholpen. En zech nu niet ga dan naar lycos ofzo? Want daar krijg je belange niet zoveel dataverkeer + geen mod_rewrite.
Geplaatst: 10 maart 200619 jaren comment_360329 Ik denk dat het misschien inderdaad niet slecht zou zijn om de crew van dit projectje wat uit te breiden. En heel misschien wat grootschaliger te gaan werken.Maar hier wil ik eerst is met upstream over praten. ik wil ook wel mee helpen met het maken van signatures enz.
Geplaatst: 16 maart 200619 jaren comment_366205 Ik bump dit topic wel, maar dat mag toch wel ? Ik weet dat ik nu de liefde aan het bedrijven ben met mieren, maar het meervoud van post is posts en niet post's.
Geplaatst: 16 maart 200619 jaren Auteur comment_366256 Ik denk dat het misschien inderdaad niet slecht zou zijn om de crew van dit projectje wat uit te breiden. En heel misschien wat grootschaliger te gaan werken. Maar hier wil ik eerst is met upstream over praten. ik wil ook wel mee helpen met het maken van signatures enz. Oke ik heb je toegevoegd op msn. De server draaid nu ook terug stabiel, dus nu blijven die sigs online. Bewerkt: 16 maart 200619 jaren door juuldr
Geplaatst: 1 april 200619 jaren Auteur comment_378979 Omdat ik te lui ben om een nieuwe topic aan te maken post ik het hier, ja ik weet het een dubbelpost maar aangezien de laatste reactie een hele tijd geleden is en als ik dit bewerk helemaal niemand het ziet. Ik ben van plan binnenkort te beginen met alles grondig te updaten, je zal dan in je sig het plaatje dat je zelf wilt als achtergrond kunnen nemen en misschien ook een mini chatbox erinpropen. (zoals die van Jarno) Als jullie nog ideeën hebben willen jullie me dat dan aub hier melden.
GTAforum.nl sig
Mogelijkheden:
- Informatie over jouw gtaforum.nl account
- Meer dan 6 verschillende sigs
- verschillende soorten formaten
Waar vind ik meer informatie:
Op deze website van mij
Bewerkt: door juuldr