Geplaatst: 26 februari 200619 jaren comment_349046 Wie heeft er een download voor een groot kaal eiland, wat je in SA zet of wat het vervangd.(maakt niet uit) ik wil een eigen eiland maken, maar ondanks al die tutorials wil dat nog steeds niet lukken. wie heeft een download voor een kale map a.u.b.????????????????????????????????????
Geplaatst: 1 maart 200619 jaren comment_352651 Nummer 1 dus? Zoals hier afgebeeld: #2 is net iets minder stijl Bewerkt: 1 maart 200619 jaren door Blaster27
Geplaatst: 2 maart 200619 jaren Auteur comment_353103 Het is gelukt: Ik heb een eiland!!!! ik heb hem ook ingame gekregen. het moet nog wel iets verbeterd worden. Binnenkort hoop ik dat de mod uitkomt. zie in textures & modelling showroom Islands T. Bewerkt: 2 maart 200619 jaren door TQM
Geplaatst: 2 maart 200619 jaren comment_353337 Het eiland zuigt zwaar (vorm bedoel ik), maargoed het is een eiland. Toch gelukt En owja blaster27 bedankt he?
Wie heeft er een download voor een groot kaal eiland, wat je in SA zet of wat het vervangd.(maakt niet uit)
ik wil een eigen eiland maken, maar ondanks al die tutorials wil dat nog steeds niet lukken.
wie heeft een download voor een kale map a.u.b.????????????????????????????????????