February 28, 200620 yr het schijnt dat je via de pedstats.dat meer of minder verkeer kan instellen in vc, is dat zo? en zo ja, weet iemand hoe dat moet?
March 8, 200620 yr is hardcoded in gta_sa.exe is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk te veranderen
March 8, 200620 yr is hardcoded in gta_sa.exe is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk te veranderen Volgens mij zit dit niet in de gta_sa.exe hoor. Maar je zal het niet in de pedstats.dat vinden, want hier kan je alleen veranderen hoe sterk ze zijn, hoe snel ze schrikken, enz.... Greetz Wazuup Edited March 8, 200620 yr by Wazuup
March 8, 200620 yr is hardcoded in gta_sa.exe is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk te veranderen Volgens mij zit dit niet in de gta_sa.exe hoor. Maar je zal het niet in de pedstats.dat vinden, want hier kan je alleen veranderen hoe sterk ze zijn, hoe snel ze schrikken, enz.... Greetz Wazuup Hij zit wel degelijk hardcored in de EXE.
March 9, 200620 yr is hardcoded in gta_sa.exe is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk te veranderen Volgens mij zit dit niet in de gta_sa.exe hoor. Maar je zal het niet in de pedstats.dat vinden, want hier kan je alleen veranderen hoe sterk ze zijn, hoe snel ze schrikken, enz.... Greetz Wazuup Hij zit wel degelijk hardcored in de EXE. mmmm pwnt Edited March 9, 200620 yr by spinechiller
March 9, 200620 yr mmm, oke dan moet ik jullie maar geloven. Het leek me alleen zo onlogisch, maar dat zal wel aan mij liggen. Greetz Wazuup
March 11, 200620 yr Voor GTA: San Andreas kan ik wel een tooltje maken die tijdens het spelen de aantal ped's kan bepalen. Voor VC heb ik geen idee hoe.
March 14, 200620 yr Author Voor GTA: San Andreas kan ik wel een tooltje maken die tijdens het spelen de aantal ped's kan bepalen. Voor VC heb ik geen idee hoe. oké
March 15, 200620 yr Voor GTA: San Andreas kan ik wel een tooltje maken die tijdens het spelen de aantal ped's kan bepalen. Voor VC heb ik geen idee hoe. Dat zouw prachtig zijn Daar kijk nouw echt al lang naar !!!!
het schijnt dat je via de pedstats.dat meer of minder verkeer kan instellen in vc, is dat zo? en zo ja, weet iemand hoe dat moet?