February 28, 200620 yr als ik met een vliegtuig over deze plaats vlieg * dan mikken die met nen bazoeka en komt er rap zo een rood bolletje op je kaart! zou dat een bewakersplaats zijn of wat is dat voor een plek?
February 28, 200620 yr Dit hoort in het San Andreas forum en waar jij overheen vliegt dat is de legerbasis oftewel area69.
February 28, 200620 yr 1. Wat doet dit in het Onzin Forum? 2. Dat zijn geen bazooka's . Dat zijn SAM's (correct me if I'm wrong).
February 28, 200620 yr Ja, als je daar over heen vliegt wordt je aangevallen door, zoals Mania zei: SAM. Ik weet niet waarom maar ik denk dat ze er iets hebben wat je niet mag zien. Daarom proberen ze mensen buiten Area 69 te houden.
February 28, 200620 yr Over een leger basis mag je toch niet vliegen ik denk dat boven zo'n plaats in het echt ook sterk afweergeschut staat maar dat als er een vliegtuig ofzo over vliegt ze gewoon een ander vliegtuig er achter sturen.
February 28, 200620 yr Effe toch nog een toevoeging. Omdat het naar de "echte" Area51* is gemaakt staan er rocket lanchers, "die staan er in het echt ook". Omdat er zich "Aliens en UFO's" bevinden mag je er niet bijkomen. *hehe, idd Piet-Herr. Edited February 28, 200620 yr by zethe
February 28, 200620 yr Als je even op je bijgeleverd kaartje kijkt noemt dat gebied een "no fly zone",zoals al gezegd is is het (natuurlijk ) verboden om over een legerbasis te vliegen...
als ik met een vliegtuig over deze plaats vlieg * dan mikken die met nen bazoeka en komt er rap zo een rood bolletje op je kaart! zou dat een bewakersplaats zijn of wat is dat voor een plek?