Godrax Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2006 (bewerkt) Hallo, er zijn al meerdere topics gemaakt hoe je je muziekfiles in GTA:LCS zet maar daar is het antwoord steeds: download Rockstar Custom track maar met dat programma kun je alleen cd's rippen dus ik ben wat aan het zoeken geweest en ik heb iets gevonden hoe je je muziekfiles in GTA:LCS zet. 1. Als je al Rockstar Costum track op je PC hebt geïnstaleerd moet je dit programma verwijderen. 2. Download EAC -Mirror1 -Mirror2 (snelste) 3. Instaleer EAC 4. Sluit je PSP aan op je computer 5. Maak een nieuwe map aan in *:/PSP/SAVEDATA genaamd ULES00151CUSTOMTRACKS (* = driveletter van PSP) 6. Open EAC, klik dan op het tabblad EAC en kies Convert MP3music to Harddisc 7. Selecteer je muziekfiles en klik op openen. 8. Selecteer nu de map waarin de files moeten gezet worden: *:\PSP\SAVEDATA\ULES00151CUSTOMTRACKS 9. Als de file geconverteerd is ga dan naar *:\PSP\SAVEDATA\ULES00151CUSTOMTRACKS en verander dan naam van **.toc naar **.gta (** is de filename) 10.Nu moet je alleen maar met je PSP in GTA:LCS naar audiooptie menu gaan en costumtracks op on zetten. Hopelijk werkt het. Als je nog vragen hebt stel ze hier of PM me. Hou er wel rekening mee dat niet ALLE files lukken: ik heb er 6 gestest en 1 ervan werkte niet. Veel plezier ermee Bewerkt: 7 april 2006 door Godrax Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2006 Mooie tutorial, erg handig. -Pinned- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quinton Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2006 Erg handig, alleen werkt hij bij mij niet! Het zanlopertje blijft steeds inbeeld, en als ik dan ergens op klik blijkt het programma niet tereageren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2006 (bewerkt) 9. Als de file geconverteerd is ga dan naar *:\PSP\SAVEDATA\ULES00151CUSTOMTRACKS en verander dan naam van **.tor naar **.gta (** is de filename)Veel plezier ermee .tor moet .toc zijn, bij mij allesinds toch...(.tor is een torrent,illegaal ) Maar voor de rest, kutgw, ik ga het nu uittesten. ;-) EDIT:Het werkt! Bewerkt: 1 maart 2006 door Samurai Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Godrax Geplaatst: 1 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2006 9. Als de file geconverteerd is ga dan naar *:\PSP\SAVEDATA\ULES00151CUSTOMTRACKS en verander dan naam van **.tor naar **.gta (** is de filename) Veel plezier ermee .tor moet .toc zijn, bij mij allesinds toch...(.tor is een torrent,illegaal ) Maar voor de rest, kutwg, ik ga het nu uittesten. ;-) Ow ja juist. Even aanpassenen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dfix Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2006 Bij mij is de mogelijkheid Convert MP3 To PSP niet mogelijk.. en nu? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Vriecetti Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2006 (bewerkt) tis volgens mij een mix van ili en le gaal, het is iligaal om gedownloade muziek op je psp te zetten, maar tis dan weer legaal als je een cd die je eerst op je harde schijf heb gezet, zet op je psp. ik beodel anders had het ook wel gekunt mat rockstar costume tracks.. maarja ach, lvs hoort ook iligaal te zijn, lijkt mij. en staat ook op de site dus. Bewerkt: 1 maart 2006 door Mr. Vriecetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2006 Het werkt alleen met Originele CD en sommige Illigale muziek. Maar illigaal is verboden. Dus gebruik ORIGINELE CD's! Is veel leuker ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Godrax Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2006 Bij mij is de mogelijkheid Convert MP3 To PSP niet mogelijk.. en nu? Convert MP3 to Hard disk maar dan selecteer je als output folder die map op je psp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zerorocks Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2006 (bewerkt) goede tutorial,bij mij ging het vanzelf Bewerkt: 3 maart 2006 door zerorocks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2006 *bump* Hij download dat programma niet, iemand een andere server? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2006 Ligt aan jou, volgens godrax lukt het met Opera niet, met IE en FF wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2006 Hoe bedoel je? Ik heb gewoon Internet Exploder! En hij geeft gewoon een normale foutmelding, hetzelfde als je naar een verkeerde site gaat! >>> Door Dizzee: Bij mij werkt de link gewoon, het ligt toch echt aan jou...<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Godrax Geplaatst: 7 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 april 2006 (bewerkt) Ik zal het even uploaden op mijn server. Probeer het van daaruit te downloaden. EDIT: Mirror2 is de niet-ftp link. Normaal zou die wel moeten lukken. Bewerkt: 7 april 2006 door Godrax Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
saleens7 Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2006 bij mij lukt het niet als ik dan een muziek bestand heb gevondenen ik druk op openen dan zegt ie at aa005e7792-> acces violation en dan kan ik alleen op ok drukken en dan sluit ie eac af iemand die dit ook heeft? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.