Jump to content

Mp3, WMA, ... in GTA:LCS zetten: tutorial

Geplaatst:
comment_351666

Hallo,

er zijn al meerdere topics gemaakt hoe je je muziekfiles in GTA:LCS zet maar daar is het antwoord steeds: download Rockstar Custom track maar met dat programma kun je alleen cd's rippen dus ik ben wat aan het zoeken geweest en ik heb iets gevonden hoe je je muziekfiles in GTA:LCS zet.

1. Als je al Rockstar Costum track op je PC hebt geïnstaleerd moet je dit programma verwijderen.

2. Download EAC

-Mirror1

-Mirror2 (snelste)

3. Instaleer EAC

4. Sluit je PSP aan op je computer

5. Maak een nieuwe map aan in *:/PSP/SAVEDATA genaamd ULES00151CUSTOMTRACKS (* = driveletter van PSP)

nieuwemap0hv.jpg

6. Open EAC, klik dan op het tabblad EAC en kies Convert MP3music to Harddisc

7. Selecteer je muziekfiles en klik op openen.

mp317mc.jpg

8. Selecteer nu de map waarin de files moeten gezet worden: *:\PSP\SAVEDATA\ULES00151CUSTOMTRACKS

mp321kb.jpg

9. Als de file geconverteerd is ga dan naar *:\PSP\SAVEDATA\ULES00151CUSTOMTRACKS en verander dan naam van **.toc naar **.gta (** is de filename)

10.Nu moet je alleen maar met je PSP in GTA:LCS naar audiooptie menu gaan en costumtracks op on zetten.

Hopelijk werkt het.

Als je nog vragen hebt stel ze hier of PM me.

Hou er wel rekening mee dat niet ALLE files lukken: ik heb er 6 gestest en 1 ervan werkte niet.

Veel plezier ermee :*D

Bewerkt: door Godrax

• Reacties 54
  • Bezichtigingen 26.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 3 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_473185
hij doet het helemaal niet!!! als ik hem heb geconverteerd hoor je op het einde: pieep!! en dan werkt t niet meer :(

Ja als je de PIEP hoort dan staan ze op de memory card nu nog even de de naam in GTA veranderen :)

• 3 maanden later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:
comment_543318

Nou :( bij mij werkt het ook niet.. Als ik Dat programma open, dan MP3 to Harddisk, en dan een mp3'tje selecteer. Dan gaat ie het doen.. maar aan het einde krijg je deze error:

aahi3.jpg

en dan kapt het programma ermee..

en dan heb ik een filetje van 1 kb..

iemand die mij kan helpen ?

Laatmaar, ik zag deze post en dacht misschien dat dat het is ;).. en ja hoor, codecs gedwlnoad en twerkt ! tnx Dutchy _O_

Tijdens de eerste poging kreeg ik ook een access violation, maar dat is eenvoudig op te lossen.

Je hebt gewoon een speciale codec nodig (ik ben er nog niet achter welke). :?

Als je de "Codec Pack Advanced" HIER download, dan zou het moeten werken. Voor mij werkt het nu in ieder geval wel. :clown:

Success

Bewerkt: door Bassiej26

Geplaatst:
comment_544496

Ik heb dat Codecs pack gedownload maar ik snap er helemaal niets van. Hoe open ik het programma en hoe worden de files geconverteerd? Automatisch of handmatig?

Veel vragen he? :cab:

Geplaatst:
comment_544767

Ok, nu kom ik ook eens met een vraag op de proppen :puh:

Als je die EAC installeert, is er geen probleem. Maar zou het kunnen met het downloaden van PC naar PSP dat er een bestand beschadigd wordt?

Hiermee bedoel wanneer je er MP3 opzet, dat je PSP dan naar de botten is?

Bewerkt: door -YokoZumi-

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_589181

*Bump*

Ik heb alles in Liberty City Stories staan, het werkt allemaal geweldig maar ik heb een vraagje. Omdat er beperkte ruimte op mijn memorystick heb stel ik de volgende vraag: is het mogelijk om de bestanden die ik via LCS kan beluisteren ook vanuit het 'hoofdmenu' te besluisteren? Alvast bedankt ^_^.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.