Jump to content

Mp3, WMA, ... in GTA:LCS zetten: tutorial

Geplaatst:
comment_351666

Hallo,

er zijn al meerdere topics gemaakt hoe je je muziekfiles in GTA:LCS zet maar daar is het antwoord steeds: download Rockstar Custom track maar met dat programma kun je alleen cd's rippen dus ik ben wat aan het zoeken geweest en ik heb iets gevonden hoe je je muziekfiles in GTA:LCS zet.

1. Als je al Rockstar Costum track op je PC hebt geïnstaleerd moet je dit programma verwijderen.

2. Download EAC

-Mirror1

-Mirror2 (snelste)

3. Instaleer EAC

4. Sluit je PSP aan op je computer

5. Maak een nieuwe map aan in *:/PSP/SAVEDATA genaamd ULES00151CUSTOMTRACKS (* = driveletter van PSP)

nieuwemap0hv.jpg

6. Open EAC, klik dan op het tabblad EAC en kies Convert MP3music to Harddisc

7. Selecteer je muziekfiles en klik op openen.

mp317mc.jpg

8. Selecteer nu de map waarin de files moeten gezet worden: *:\PSP\SAVEDATA\ULES00151CUSTOMTRACKS

mp321kb.jpg

9. Als de file geconverteerd is ga dan naar *:\PSP\SAVEDATA\ULES00151CUSTOMTRACKS en verander dan naam van **.toc naar **.gta (** is de filename)

10.Nu moet je alleen maar met je PSP in GTA:LCS naar audiooptie menu gaan en costumtracks op on zetten.

Hopelijk werkt het.

Als je nog vragen hebt stel ze hier of PM me.

Hou er wel rekening mee dat niet ALLE files lukken: ik heb er 6 gestest en 1 ervan werkte niet.

Veel plezier ermee :*D

Bewerkt: door Godrax

• Reacties 54
  • Bezichtigingen 26.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_814447

Heel erg bedankt! Ga het nu even proberen want volgens de Rockstar proggie lukte het niet...

Zal wel posten of het gelukt is :)

*edit* werkt perfect!! :D

Bewerkt: door Hupske

• 1 maand later...
  • 8 maanden later...
  • 8 maanden later...
Geplaatst:
comment_1348452

Werkt dit ook voor vista?

wamt iedere keer als ik iets probeer omtezetten krijg ik een foutmelding

at 0060867d - > DIVIDE_BY_ZERO

Wat is hieraan te doen?

EDIT: Laatmaar, heb de oplossing van dutchy geprobeert en dat werkt

EDIT2: Ik heb 1 bestandje kunne omzetten en nu doet hij niks meer, iedere keer als ik hem opstart sluit hij af.

Weet iemand ook een makkelijker programmatje waarmee ik Mp3. in toc. kan veranderen. en niet EAC

Bewerkt: door Rinaldootje

• 1 year later...
Geplaatst:
comment_1774931

Werkt dit ook voor vista?

wamt iedere keer als ik iets probeer omtezetten krijg ik een foutmelding

at 0060867d - > DIVIDE_BY_ZERO

Wat is hieraan te doen?

EDIT: Laatmaar, heb de oplossing van dutchy geprobeert en dat werkt

EDIT2: Ik heb 1 bestandje kunne omzetten en nu doet hij niks meer, iedere keer als ik hem opstart sluit hij af.

Weet iemand ook een makkelijker programmatje waarmee ik Mp3. in toc. kan veranderen. en niet EAC

heb hetzelfde probleem, die error, dat word gewoon naar de LCS Radio blijve luistere :ch:

• 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.