Geplaatst: 1 maart 200620 jaren Waar moet je gedownloade Save Games plaatsen? Ik d8 dat het in .../gta san andreas user files moest
Geplaatst: 1 maart 200620 jaren staat dat niet bij de read me? ik weet het niet. ik heb SA op de ps2... Bewerkt: 1 maart 200620 jaren door japie13
Geplaatst: 1 maart 200620 jaren Waar moet je gedownloade Save Games plaatsen?Ik d8 dat het in .../gta san andreas user files moest Om precies te zijn; savegames horen in C:\Documents and Settings\*\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files * = jouw accountnaam
Geplaatst: 1 maart 200620 jaren Auteur Ja weet ik , maar als ik 100% download kom ik altijd in het begin uit ...
Geplaatst: 1 maart 200620 jaren Dat komt omdat jij San Andreas nog maar net nieuw hebt, heb ik gelijk? Wel dan heb jij gewoon de nieuwe versie van San Andreas (Versie 2 dus) en dan werken versie 1 savegames niet meer en starten die gewoon terug bij de beginmissie. Maar hier is een site waar ze ook savegames hebben voor versie 2: http://plaka.vampline.com/saves.htm
Waar moet je gedownloade Save Games plaatsen?
Ik d8 dat het in .../gta san andreas user files moest