als er nieuwe gta uit kom zal het leuk zijn dat het een vervolg is op dit verhaal(vind ik)
Nieuwe verhaal en missie en nieuwe dingen.
wat voor dingen vind jij wat ze kunnen verrander?
Ik vind dat er de dingen van gta san andreas er in moeten blijven.
En nieuwe dingen als een winkel over vallen (ik weet dat dat ken bij vice city maar dat ken veel beter)
ikvind dat je ook eeen auto ken kopen en een huis ken huren
en een bedrijf ken runnen (ik weet dat dat ken bij vice city maar dat ken veel beter)
En dat je verschillen vecht moves ken.(ik weet dat gta san andreas ken maar meer new york crim)
Wat vind jij maar ik vind gta san andreas is een geweldig spel
dus wat vind jij dat er nieuwe mag komen
ja weet dat er nu 2keer staat maar iemand zij dat het hier beter is
>>> Door GTA-Sheep: Ik heb je plaatjes weggehaald, want dergelijk afbeeldingen worden hier NIET geaccepteerd. Je bent hier vrij nieuw dus ik ben vriendelijk, maar eigenlijk staan er warns op. Let daar alsjeblieft op...<<<
als er nieuwe gta uit kom zal het leuk zijn dat het een vervolg is op dit verhaal(vind ik)
Nieuwe verhaal en missie en nieuwe dingen.
wat voor dingen vind jij wat ze kunnen verrander?
Ik vind dat er de dingen van gta san andreas er in moeten blijven.
En nieuwe dingen als een winkel over vallen (ik weet dat dat ken bij vice city maar dat ken veel beter)
ikvind dat je ook eeen auto ken kopen en een huis ken huren
en een bedrijf ken runnen (ik weet dat dat ken bij vice city maar dat ken veel beter)
En dat je verschillen vecht moves ken.(ik weet dat gta san andreas ken maar meer new york crim)
Wat vind jij maar ik vind gta san andreas is een geweldig spel
dus wat vind jij dat er nieuwe mag komen
ja weet dat er nu 2keer staat maar iemand zij dat het hier beter is
>>> Door GTA-Sheep: Ik heb je plaatjes weggehaald, want dergelijk afbeeldingen worden hier NIET geaccepteerd. Je bent hier vrij nieuw dus ik ben vriendelijk, maar eigenlijk staan er warns op. Let daar alsjeblieft op...<<<