Jump to content
Geplaatst:
comment_351952

Ik heb zo zitten nadenken en met patrickw overgepraat, zou het eigenlijk mogelijk zijn om die BMW M3 GTR te converteren voor SA? Zoja, alle hulp en informatie is welkom. :Y

Greetz Matiscus :bier:

• Reacties 66
  • Bezichtigingen 4.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_391312

humm ik heb er een bus van zowat +10000 poly en geen problemen ermee in GTA maar die 51000 is 5x meer, eens proberen wie weet waarom is die M3 GTR van Most Wanted dan wel gelukt door iemand die al voor GTA SA geconverteerd dan? dus niet bang zijn zou ik zeggen

Geplaatst:
comment_391331

51000 poly's is geen probleem.

Als de col maar lowpoly is.

En dat is ook geen probleem.

Kijk maar op de site van JVT (persoonlijk vind ik dit de beste GTA Car modeller).

Jvt designs

Hier heb je bijvoorbeeld een auto voor GTA met 86375 poly's.

Gang car

Dus het aantal poly's is geen probleem.

Geplaatst:
comment_391348

Misschien kan iemand de maker hiervan PM-en en dan vragen hoe hij dit in hemelsnaam heeft gedaan.

Dan kunnen we misschien een vette NFS MW mod maken. :*D

Dat zou best vet kunnen zijn.

Geplaatst:
comment_391362

ik NIET want kan moeilijk engels spreken (heb nog nooit geleerd enz... op school) dusja moet er iemand anderss dat doen mss PatrickW, want ie kan zeker goed engels want ie is dan al ook een moderator op gtaforums.com dacht ik misschien ken PatrickW die JVT team moddelers he

Geplaatst:
comment_391409
ik NIET want kan moeilijk engels spreken (heb nog nooit geleerd enz... op school) dusja moet er iemand anderss dat doen mss PatrickW, want ie kan zeker goed engels want ie is dan al ook een moderator op gtaforums.com dacht ik misschien ken PatrickW die JVT team moddelers he

JVT team modellers?

Jvt is 1 persoon. ;)

About me van JVT

Name: Jakub Vacek

From: Czech Republic

Geplaatst:
comment_391500

Als je gewoon een nette mail stuurt naar JVT met zeer uitgebreid uitgelegde vragen dan is hij misschien wel bereid daar antwoord op te geven.

Natuurlijk kan hij ook zeggen, daar heb ik geen tijd voor zoek het maar uit.

Ik denk zo en zo zelf ook al dat we meer ervaring met auto's converteren/modellen nodig hebben om zulke trucjes uit te halen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.