Jump to content
Geplaatst:
comment_352013

Ik zou graag iedereen nog even willen wijzen op het feit dat signatures maximaal 500 x 150 pixels groot mogen zijn en niet meer dan 100 kB. Er staan steeds vaker signatures met daaronder of daarboven nog 1 of meerdere userbars, en dat kan dus gewoon niet. 150 sig + 19 userbar = 169 en dat is te groot. De combinatie mag nooit hoger worden dan 150 pixels.

Vriendelijk doch dringend verzoek ik iedereen daar (opnieuw) rekening mee te houden.

Ja, die 150 hoog geldt voor het grafische deel. Je mag er inderdaad best nog wel een regeltje tekst onder zetten. Let wel: in een normaal lettertype en in het redelijke......

• Reacties 80
  • Bezichtigingen 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_385451
Ontopic: als je Sig maar ongeveer 5 KB te groot is mag dat dan wel? Ik heb een hele mooie op mijn PC staan...

Nee, dat mag helaas ook niet.

Gewoon alles wat boven de 100kb zit, mag gewoon niet!

Zelfs al is je Sig 100,0001kb, dan mag het ook niet.

Het is dus niet een richtlijn van ongeveer, maar het is echt de grens.

Anders gaat iedereen het doet, die bijvoorbeeld een Sig net boven 100kb uitkomt...

Maar PB die Sig maar even naar mij, misschien kan ik het bestandje voor je verkleinen! ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_387337

Dat staat in de forumregels. 64 bij 64 dus en met een maximum van 15 kb. Overigens past het "systeem" de meeste avatars automatisch aan aan deze maten, dus meestal ontstaan hierbij geen problemen.

Geplaatst:
comment_387358

Er zijn een aantal mensen op dit met zo'n avatar.

Die zitten in de standaard Invision powerboard avatar gallery.

Je kan alleen maar avatars van 40×40 uploaden.

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_410527

hmm vreemd hoor ik upload een avatar van 80*80 en dat kan gewoon (wordt automatische verkliende naar 64x64) dus ik hoef allen maar de kb in gaten the houden :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.