Geplaatst: 1 maart 200619 jaren comment_352154 Resident evil online word een mod voor gta vc. ik ben al een aardig eind op weg. heel vc is gedeleted en er is al een stuk woestijn gebouwd. daarop ligt een snelweg die naar racoon city toe lijdt. ook zijn er al enkele gebouwen en steegjes gemaakt. de politie wagen is gemaakt en de swat wagen. maar het probleem ik doe dit helemaal in mn eentje en ik vroeg me af of iemand me wou helpen groeten bram meel me naar jovink_bram (at) hotmail DOT com
Geplaatst: 21 maart 200619 jaren comment_370375 Het hoeft niet perse MTA te zijn, mta zit veel te ingewikkeld in elkaar. Je kunt beter LC:MP gebruiken, deze is makkelijk aan te passen. En het LC team heeft toestemming gekregen om hem te gebruiken, dus dan zal hij het ook wel mogen denk ik
Geplaatst: 21 maart 200619 jaren Auteur comment_370752 heej bedankt voor de tip om lc mp te gebruiken. is inderdaad een stuk makkelijker. groeten bram
Geplaatst: 22 maart 200619 jaren comment_370841 Als ik jou was zou ik je eerst richten om een ''stable'' mod te maken. Zodat het later makkelijker is om hem in een MP mod te krijgen. Anders heeft het niet veel zin om een onafgemaakte mod online te zetten
Geplaatst: 22 maart 200619 jaren Auteur comment_370851 we maken ook eerst een stable mod en daarna pas online groeten bram
Resident evil online word een mod voor gta vc.
ik ben al een aardig eind op weg.
heel vc is gedeleted en er is al een stuk woestijn gebouwd.
daarop ligt een snelweg die naar racoon city toe lijdt.
ook zijn er al enkele gebouwen en steegjes gemaakt.
de politie wagen is gemaakt en de swat wagen.
maar het probleem ik doe dit helemaal in mn eentje en ik vroeg me af of iemand me wou helpen
groeten bram
meel me naar jovink_bram (at) hotmail DOT com