Geplaatst: 1 maart 200619 jaren comment_352378 hoi, ik heb sinds een paar dagen de legale beta versie van auto assault gedownload met de cd key erbij maar als ik wil inloggen staat er: this server is currently unavailbly or your account is blocked. maar mijn account kan niet geblokt zijn wat ik heb tien minuten geleden pas me account aangemaakt en ik heb het spel nog niet gespeeld. dus wie weet wel hoe ik kan inloggen ??? p.s. als ik een nieuw account maak kan ik dan nog wel dezelfde cd key van me oude account gebruiken ?? wie O wie helpt me ?? Bewerkt: 2 maart 200619 jaren door spacerune
Geplaatst: 4 maart 200619 jaren Auteur comment_355603 ja de beta kun je gratis downloaden. kan er nog iemand helpen ??? Bewerkt: 5 maart 200619 jaren door spacerune
Geplaatst: 19 maart 200619 jaren comment_368241 ja de beta kun je gratis downloaden.kan er nog iemand helpen ??? Waar dan?(Kom er beetje laat mee) Bewerkt: 19 maart 200619 jaren door AmsterdamBoy
hoi,
ik heb sinds een paar dagen de legale beta versie van auto assault gedownload
met de cd key erbij
maar als ik wil inloggen staat er: this server is currently unavailbly or your account is blocked.
maar mijn account kan niet geblokt zijn wat ik heb tien minuten geleden pas me account aangemaakt en ik heb het spel nog niet gespeeld.
dus wie weet wel hoe ik kan inloggen ???
p.s. als ik een nieuw account maak kan ik dan nog wel dezelfde cd key van me oude account gebruiken ??
wie O wie helpt me ??
Bewerkt: door spacerune