Jump to content
Geplaatst:
comment_352458

Welke auto's hoefen volgens jullie echt helemaal niet meer voor te komen in de volgende GTA omdat jullie ze slecht vind rijden enzovoort?Ik vind dat de majestic en de stallion moeten oprotten,ik vindt dat die auto's echt k*t rijden.

De slome auto's moeten wel blijven,ik ben een groot liefhebber van dat soort amerkaanse auto's,en het maakt het spel wel realistisch,dat is het niet als er aaleen nog meer porsche's(comets),lamborginie's(infernus) rondrijden en al dat soort sport auto prut.

Bewerkt: door DJ Vincento

• Reacties 277
  • Bezichtigingen 15.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_737082
De tractors zouden ook weg mogen. Ik ben te voet nog sneller :eten:

neeee die waren vet, met tractor kon je auto's (waar dus nog mensen in zitten) wegslepen :schater:

Hé da zou nie slecht zijn ^_^ , een takelwagen.

En dan één van de opdrachten dat je bepaalde wagens moet wegslepen en dat ze niet beschadigd mogen zijn of dat je geld krijgt naarmate de beschadiging.

Geplaatst:
comment_737127

neeee die waren vet, met tractor kon je auto's (waar dus nog mensen in zitten) wegslepen :schater:

En dan één van de opdrachten dat je bepaalde wagens moet wegslepen en dat ze niet beschadigd mogen zijn of dat je geld krijgt naarmate de beschadiging.

Hmm lijkt me neit echt veel aan..

er zaten al gewone takelwagens in SA bahalve de tractor, alleen werd die niet gebruikt in een missie ^_^

Geplaatst:
comment_737160

Hmm lijkt me neit echt veel aan..

er zaten al gewone takelwagens in SA bahalve de tractor, alleen werd die niet gebruikt in een missie ^_^

Weet ik, maar in welke kun je dan met een tractor takelen?

Geplaatst:
comment_737200
...

Weet ik, maar in welke kun je dan met een tractor takelen?

ook in GTA SA, je kon met de rechter joystick (PS2 dan he) da dingetje achter de tractor om hoog een laag doen, en zo de voorwielen van een auto om hoog takelen, hoewel een vuilnisauto ook geen probleem was :schater:

op PC weet ik nie hoe en wat...

Geplaatst:
comment_737223

Nee, op de pc kan het ook, met num8 en num2. :) Zowel met de Tractor als met de Towtruck.

Eigenlijk is mijn gedachte een beetje veranderd: Alles mag wel blijven :) Als ze maar een beetje veranderen, zoals de Perennial met de voorkant van de Perennial uit VCS(en ik dacht dat hij die voorkant ook in LCS had, maar goed :puh: )

Geplaatst:
comment_737224
Nee, op de pc kan het ook, met num8 en num2. :) Zowel met de Tractor als met de Towtruck.

Eigenlijk is mijn gedachte een beetje veranderd: Alles mag wel blijven :) Als ze maar een beetje veranderen, zoals de Perennial met de voorkant van de Perennial uit VCS(en ik dacht dat hij die voorkant ook in LCS had, maar goed :puh: )

Van de Towtruck wist ik, maar van de tractor niet, ik ben het er ook mee eens dat alle auto's blijven, alleen maar flinke verbeteringen zoals we bij de stallion hebben gezien

Geplaatst:
comment_737470

Van mij mag de ambulance weg ... aangezien de je constant kapoet rijdt ... maar de kans is héééééééééééééél groot dat die er toch wel in zit :puh: haha

Maar ff serieus: van mij mocht de Stallion weg ... maarja het is al bekend dat die blijft ... ik vond het altijd een irritante bak om te besturen!

Dus dan kies toch maar weer een nieuwe: Die Hotdog wagen! De Mr. Whoopie mag van mij de enige voedsel-verkoop-auto blijven ... ik vond die hotdog wagen totaal niet relaxed ...

Bewerkt: door Rensch

Geplaatst:
comment_738877

@ rensch ambulance weg ik snap waarom maar beter is gewoon dat ze ze wat slimmer maken dan mag ie toch ook blijven? en nu mijn eigen bericht.

geen een auto moet verdwijnen stomme slechte slome wagens maken het spel juist reaalistisch je bent toch niet verplicht ze te jatten. en dat soms bij de hulpdiensten wat dom zijn betekent niet dat die wagens wegmoeten maar dat ze gewoon een wat betere A.I. moeten toevoegen.

Geplaatst:
comment_738960

Het zou handig zijn als dat watervliegtuig (dat op het water kan landen) een uitklapbaar landingsgestel zou krijgen. Als je er nu mee wilt landen op een vliegveld, heb je grote kans dat het vliegtuig in brand vliegt.

Geplaatst:
comment_739115
Het zou handig zijn als dat watervliegtuig (dat op het water kan landen) een uitklapbaar landingsgestel zou krijgen. Als je er nu mee wilt landen op een vliegveld, heb je grote kans dat het vliegtuig in brand vliegt.

er zitten totaal geen vliegtuigen in gta 4, alleen helicopters. dus een aangepast watervliegtuig dus ook niet :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.