Jump to content
Geplaatst:
comment_352458

Welke auto's hoefen volgens jullie echt helemaal niet meer voor te komen in de volgende GTA omdat jullie ze slecht vind rijden enzovoort?Ik vind dat de majestic en de stallion moeten oprotten,ik vindt dat die auto's echt k*t rijden.

De slome auto's moeten wel blijven,ik ben een groot liefhebber van dat soort amerkaanse auto's,en het maakt het spel wel realistisch,dat is het niet als er aaleen nog meer porsche's(comets),lamborginie's(infernus) rondrijden en al dat soort sport auto prut.

Bewerkt: door DJ Vincento

• Reacties 277
  • Bezichtigingen 15.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_921344

Ik snap niet waarom jullie die lelijke\langzame autos weg willen hebben. In real life zie je toch ook niet alleen maar Ferrari's rijden ? Er moet verschil zijn. Anders is het ook niet leuk, als er alleen maar sportwagens rondrijden.

Geplaatst:
comment_921424

Ik ben het met je eens whoopdidoo.

die langzame auto's maken gta's een beetje compleet zonder die voertuigen word gta niks aan :zz:

ze mogen van mij wel wat aanpassen (mooier maken).

Bewerkt: door danny18

Geplaatst:
comment_921483
Ik snap niet waarom jullie die lelijke\langzame autos weg willen hebben. In real life zie je toch ook niet alleen maar Ferrari's rijden ? Er moet verschil zijn. Anders is het ook niet leuk, als er alleen maar sportwagens rondrijden.

Ahaha, ja hoor in GTA rijdt iedereen in Lamborghini's, Porsches, BMW's dikgetunde 2F2F cars :clown:

Dat staat echt zo raar.

Van mij mogen ze allemaal erin, behalve tanks :cab:

Zie het voor je, een tank midden in de stad NY :')

Geplaatst:
comment_921564

Ahaha, ja hoor in GTA rijdt iedereen in Lamborghini's, Porsches, BMW's dikgetunde 2F2F cars :clown:

Dat staat echt zo raar.

Van mij mogen ze allemaal erin, behalve tanks :cab:

Zie het voor je, een tank midden in de stad NY :')

Inderdaad een Tank midden opstraat waar zo'n oud mannetje in rijd zou wel erg vaag wezen ^_^.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.