Geplaatst: 1 maart 200619 jaren comment_352594 hoi, ik heb een probleem met mijn 3dsmax 8 ik heb zo'n script gebruikt wat ik hier op 't forum heb gevonden, werkt prima met gewone objecten zoals parachute enzow. maar als ik een auto oid open dan zegt ie "mesh face index out of range 0" wat kan ik hier aan doen, heb ik een TE oud script? alvast bedankt, Mike
Geplaatst: 2 maart 200619 jaren comment_353719 Ga de volgens stappen na: Als je object wit is --> TXD niet goed Als je er doorheen kunt lopen --> DFF en\of COL niet goed Ik zie niks maar ik stoot er wel tegen aan --> DFF niet goed Kijk ook of er geen # voor je IDE en\of IPL lijn staat in de gta.dat
Geplaatst: 2 maart 200619 jaren Auteur comment_353730 ik ga de coordinaten nog maar een keer na, want het is geen van alles
Geplaatst: 3 maart 200619 jaren Auteur comment_353880 ja, het is gelukt, het probleem was dat ik de coordinated totaal verkeerd waren. en dat mijn texture 1024x800 was, en dus geen 512X512 allemaal heel erg bedankt
hoi, ik heb een probleem met mijn 3dsmax 8
ik heb zo'n script gebruikt wat ik hier op 't forum heb gevonden, werkt prima met gewone objecten zoals parachute enzow. maar als ik een auto oid open dan zegt ie "mesh face index out of range 0"
wat kan ik hier aan doen, heb ik een TE oud script?
alvast bedankt, Mike