Jump to content
Geplaatst:
comment_352806

Hey,

Zoals de titel al zegt, wou ik net weer SA op de pc gaan spelen, en ik open de garage, en tot mn verbazing staat er nog maar 1 auto in, in plaats van de 4 die erin stonden voor een hele lange tijd, dus hij was zeker al meerdere keren opgeslagen met die auto's.

Is er misschien een limit aan maximum auto's die SA kan opslaan in 1 savegame, want ik heb veel huizen met garage's en daar staan soms 1 of meerdere auto's in. Wel flink balen, zaten paar mooie getuunde auto's tussen. :( Hebben meer mensen dit meegemaakt?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_354616
nej, volgens mij niet, maar ik stop niet vaak auto's in garage's (in iedergeval niet meer 1)

maar volgens gebeurt het wel vaker, het ligt niet aan jouw

Het ligt wel aan hem :puh: als je het max. limiet( 3 auto's) bereikt en er meer in doet worden na een paar keer saven bepaalde auto's wit :duh: en dan nog meer saven dan heb je(net zoals die titel van dit topic als zegt) nog maar 1 auto in je garage :bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.