March 2, 200620 yr ik had zin om een nieuwe sig te maken. hij is helaas te groot voor gta forum. (148kb) dus gebruik ik m maar op andere forums. oude nieuwe Edited March 2, 200620 yr by Backsmash
March 2, 200620 yr Wow! deze vind ik mooi gemaakt. Alleen ik vind dat de overgang van het einde naar het begin van het filmpje te kort. Hij stopt en begint gelijk weer. Misschien beter als je er een seconden tussen laat. Die font en render vind ik er ook mooi bij passen. 8,5/10
March 2, 200620 yr Author het filmpje is veel ingekort. te veel. en omdat ik m hier tog niet kan gebruiken kan ik hem tog langer maken.
March 2, 200620 yr Wow! deze vind ik mooi gemaakt. Alleen ik vind dat de overgang van het einde naar het begin van het filmpje te kort. Hij stopt en begint gelijk weer. Misschien beter als je er een seconden tussen laat.Die font en render vind ik er ook mooi bij passen. 8,5/10 Hier ben ik het mee eens! Hij is wel heel mooi gemaakt maar jammer dat het filmpje zo snel stopt! Maar daar heb je redenen voor.
ik had zin om een nieuwe sig te maken. hij is helaas te groot voor gta forum. (148kb) dus gebruik ik m maar op andere forums.
oude
nieuwe
Edited by Backsmash