March 2, 200620 yr Author nee, doet hij niet, ik ga voor ze neus staan, toeteren, schieten alles. Alle knoppies ingedrukt, lukt niet..
March 2, 200620 yr Uh niet dus matiscus. Hoedat jouw besturing staat weet ik niet, dus ik kan niet met de juist keys het illustreren. Maar als je bij een klant komt, dan ga je er gewoon naast staan en kijk je opzij, dan kan je met de 'schiet' knop een noodlepakketje gooien.
March 2, 200620 yr Author Uh niet dus matiscus. Hoedat jouw besturing staat weet ik niet, dus ik kan niet met de juist keys het illustreren. Maar als je bij een klant komt, dan ga je er gewoon naast staan en kijk je opzij, dan kan je met de 'schiet' knop een noodlepakketje gooien. Ah je moet dus naar het kijken en dan 'schieten' ok.. bedankt.
March 4, 200620 yr Uh niet dus matiscus. Hoedat jouw besturing staat weet ik niet, dus ik kan niet met de juist keys het illustreren. Maar als je bij een klant komt, dan ga je er gewoon naast staan en kijk je opzij, dan kan je met de 'schiet' knop een noodlepakketje gooien. Ik heb LCS al 3 maand niet meer aangeraakt. Dus mijn excuses.
March 5, 200620 yr Dat had je in VC toch ook al, met die pizza's? Is BTW wel grappig als er een Noodlepakketje/pizza tegen iemands hoofd vliegt.
March 5, 200620 yr Hoe moet je dat doen?? Welk voertuig? Hoe kom je er eigenlijk aan? Ik wil het ook wel ff doen!!
March 5, 200620 yr Deze zijmissie bevindt zich in Portland aan het 'Punk Noodles' kraam: Voor het kraam staat een Faggio van 'Punk Noodles', als je opstapt start de missie. In Staunton is ook een Pizzakraam 'Joe's Pizza' genaamd, dit is recht over Phill Cassedys Fully Cocked Gun Shop. Als je opstapt begin je een missie als pizzakoerier, hetzelfde dus.
March 10, 200620 yr Hey Bro.. waarom vraag je hoe het moet eigelijk Wij hebben Libberty City stories niet! Wel sa en deze topic is nie van Sa Greetz Little Bro
May 5, 200619 yr hey bedankt was er zelf namelijk ook nog niet achter >>> Door GTA-Sheep: Plaatje wederom verwijderd + 20%<<<
May 5, 200619 yr Um sharony waarom post je telkens dat grote plaatje. Volgens mij ben je hier al een paar keer voor gewaarschuwt door Dizzee en GTA-Scheep. En het topic is gebumpt. Een bump van 2 maanden. Edited May 5, 200619 yr by denkaanhenk
Hoe geef ik die Noodles aan de klanten??