Geplaatst: 2 maart 200619 jaren comment_353121 hey, ik heb een probleempje op mijn ps2.. ik kan niet meer trainen in een sporthal... als ik daar naar binnen ga en een apparaat wil gebruiken staat er dat ik al genoeg getraint heb voor vandaag. ik snap er niets van ik heb al van alles geprobeert.. mijn musle is bijna minimaal.. ook als ik een andere dag terug kom (op gta) helpt het nog niet.. weet iemand mischien wat er aan te doen valt?
Geplaatst: 2 maart 200619 jaren comment_353125 Misschien moet je 10 keer achterelkaar saven dat helpt soms wel eens ik heb hem ook op de ps2 maar ik heb dit nog nooit meegemaakt maar als je vaak gaat saven kan je weer trainen.
Geplaatst: 2 maart 200619 jaren comment_353131 Hey Cesar SA welkom op het forum. Ik heb even gezocht, en dit gevonden: Klik Probeer de volgende keer even de zoekfunctie te gebruiken die vind je hier: Klik Succes! Bewerkt: 2 maart 200619 jaren door -Matthijs-
Geplaatst: 2 maart 200619 jaren Auteur comment_353132 heb ik al vaak genoeg geprobeert... zeer vreemd ik weet niet hoe het zo is gekomen...
Geplaatst: 2 maart 200619 jaren comment_353146 weet iemand mischien wat er aan te doen valt? Je kunt 10x saven, dat werkt ook. Maar ook nieuwe kleren kopen en nieuw kapsel kopen. Als je dit allemaal gedaan hebt kun je weer trainen. Je kunt ook proberen eens op een ander deel te saven en wat te eten op een ander deel. Ik zou eerst proberen 10x te saven wil het dan nog niet, zou ik andere kleren en een ander kapsel kopen. Als je iets van dit probeert moet het zeker lukken, en dat topic van Matthijs is ook informatie vol. Veel succes en wordt maar snel gespierd Bewerkt: 2 maart 200619 jaren door Ruurd31
Geplaatst: 2 maart 200619 jaren comment_353161 Het kan volgens mij ook komen als je heel veel vet hebt, toen ik dat had kon ik ook niet gaan trainen, maar toen ik later veel minder had weer wel.
Geplaatst: 2 maart 200619 jaren Auteur comment_353204 hmm.. ik heb het net geprobeerd... maar het helpt niet.. ik heb ook erg weinig vet.. ik heb andere ketting, hoed, broek, trui, bril, horloge, kapsel, en schoenen... en 10x saven helpt ook niet
Geplaatst: 2 maart 200619 jaren comment_353216 Ben je ver in het spel? Zo nee, kun je eventueel overnieuw beginnen. Je zult dan helaas wel alles overnieuw moeten doen. Verder is er nog wel een truckje, je download een savegame van een site en die plaatjes in San Andreas User Files (Mijn Documenten). Je kunt dan een savegame downloaden en dan verder gaan. Even nieuwe kleren en je bent weer de oude . Hier kun je savegames downloaden. Veel plezier en succes met trainen
Geplaatst: 2 maart 200619 jaren comment_353241 ik denk dat je over nieuwe moet beginnen. of probeer ff zet hem aan en wacht tot de volgen dag kost tijd maar het ken luken hoeft niet
Geplaatst: 2 maart 200619 jaren Auteur comment_353251 hmm. ik heb hem op de ps2.... en ik heb alles al uitgespeeld.. lk ben op 76% om op nieuw te beginnen heb ik eerlijk gezegd niet zo'n behoefte aan..
Geplaatst: 2 maart 200619 jaren comment_353256 Dit probleem heb ik ook, En niets helpt zelfs geen newgame! Want op men 2de save heb ik dit probleem ook.
Geplaatst: 2 maart 200619 jaren Auteur comment_353264 wanneer is het bij jouw begonnen? heb je hem ook op de ps2? en heb je al alle dingen geprobert zoals 10x saven enalle kleren wisselen enz. ? ik vind het ook erg vreemd.. mischien dat het na verloop van tijd wel weer over is.. (hoop ik)
Geplaatst: 2 maart 200619 jaren comment_353639 Is joue Muscle Balkje helemaal vol ?? Want die mannetje wil met meer muscle balkje met je vechten zo kun je mischien ook wel naar binnen
Geplaatst: 2 maart 200619 jaren Auteur comment_353647 (ik heb het al eerder gezegt) nej mijn musle balkje is bijna minimaal... mischien moet je eerst even alle berichten lezen... stel je ook geen dubbele vragen ok?
Geplaatst: 2 maart 200619 jaren comment_353668 Ik heb precies ditzelfde probleem gehad, bij het zoeken van alle oysters ben ik al mijn muscles kwijt geraakt. Daarna kon ik niet meer naar de gym. Ik heb alles geprobeerd wat hier boven staat. Ik heb op een gegeven moment me zo fat mogelijk gegeten, maar ook dat hielp niet. Ik ben dus maar opnieuw begonnen, waardoor ik m'n eerste game van ongeveer 80% heb weggegooid. Dat was erg balen, maar volgens mij de enige 'oplossing'...
hey, ik heb een probleempje op mijn ps2..
ik kan niet meer trainen in een sporthal...
als ik daar naar binnen ga en een apparaat wil gebruiken staat er dat ik al genoeg getraint heb voor vandaag.
ik snap er niets van ik heb al van alles geprobeert.. mijn musle is bijna minimaal..
ook als ik een andere dag terug kom (op gta) helpt het nog niet..
weet iemand mischien wat er aan te doen valt?