Geplaatst: 2 maart 200619 jaren comment_353672 Rate mijn nieuwe Lloyd Banks sig, ik vind hem zelf erg mooi gelukt... Wat vinden jullie ervan?
Geplaatst: 2 maart 200619 jaren comment_353696 Rate mijn nieuwe Lloyd Banks sig, ik vind hem zelf erg mooi gelukt... Wat vinden jullie ervan? Hmm, ik vind de óf de render wat te klein, óf de sig wat te hoog, ook jammer dat er een randje omheen zit. Wat ik ook een beetje jammer zit is het eentonige kleur gebruik in de achtergrond, en dat te tekst helemaal in hoofdletters is. Ik had eigenlijk ook aanmerikingen op het dollar teken, maar dat hoort zo, dus daar kan ik niet echt op raten. Zoals het er nu uitziet, vind ik het een 6 waard. -Eli
Geplaatst: 3 maart 200619 jaren comment_354307 Die stroke om de render heen vind ik er wel chill uitzien. Maar de font van LLoyd vind ik niet echt speciaal. En de brush vind ik het nogal druk maken. 7/10
Geplaatst: 3 maart 200619 jaren comment_354433 Ik vindt 'm erg mooi! 8 GTA 3 en Goliat mischien kunnen jullie ook tips geven
Geplaatst: 3 maart 200619 jaren comment_354479 Ik vindt 'm erg mooi! 8 GTA 3 en Goliat mischien kunnen jullie ook tips geven Sommigen hebben er ook geen tips zoals ik Echt een 10/10 waard.
Rate mijn nieuwe Lloyd Banks sig, ik vind hem zelf erg mooi gelukt...
Wat vinden jullie ervan?