Geplaatst: 3 maart 200619 jaren comment_353909 Ik vind 50 maar nix omdat ik hem nog nooit hebben zien freestylen Mischien jullie wel ik heb hem wel een keertje hooren dissen maar dat liedje vond ik ook een Mp3 van nix en hij is lelijk omdat hij TE veel spieren heeft daty vind ik ook niet mooi. Hij is wel goed met vocals (refrijnen enz.). En die G - Unit vind ik ook maar nix hoor Maar wat vinden jullie van Curtus ?
Geplaatst: 14 maart 200619 jaren comment_365015 Oke ga maar een week oefenen en stuur hier dan je rapsong in Ik wil het wel horen. Meschien heb je gelijk, maar ik denk dat het moeilijker is dan je denkt, als je gelijk hebt dan zou iedereen nu al beroemd zijn
Geplaatst: 14 maart 200619 jaren comment_365067 5-0 snitch stelt nix voor Wat was 5-0 cent zonder In da club ja niets dus
Geplaatst: 14 maart 200619 jaren comment_365075 5-0 snitch stelt nix voorWat was 5-0 cent zonder In da club ja niets dus Je moet toch ergens een hit mee maken? Zo is elke artist begonnen en niet alle eerste liedjes zijn gelijk een hit. @ iedereen: Waarom zou 50 zichzelf niet beschermen met een aantal cops.. Als jij bedreigt word neergeschoten te worden, waarom zou je zoiets niet doen, en al helemaal omdat je al een aantal keren bent neergeschoten. Ik kan wel heel goed begrijpen dat 50 niet dood wil.. 50 Cent heeft wel een aantal chille nummers met een lekkere beat om naar te luisteren. Ik bedoel sommige oordelen terwijl ze niet eens weten wat hij vroeger was en meegemaakt heeft.. Ik kan je verzekeren dat hij nu (dood, in de cel, of nog steeds drugs dealt) als hij geen succes had gekregen met muziek. Dit zei hij zelf namelijk ook. Eminem heeft hem die kans gegeven, nu maakt hij er gelukkig ook wat van, en ik vind het goed gelukt moet ik zeggen. Zie waar hij allemaal naartoe kan touren etc.
Geplaatst: 15 maart 200619 jaren comment_365556 Ik vind het jammer dat In Da Club zijn debuut was, ik vind het liedje van D12 (voor wie het origineel was) veel vetter Kick In The Door... I'f I Can't heeft die lekkere beat!
Geplaatst: 15 maart 200619 jaren comment_365605 Ik vind het jammer dat In Da Club zijn debuut was, ik vind het liedje van D12 (voor wie het origineel was) veel vetter Kick In The Door...I'f I Can't heeft die lekkere beat! Zit 50 Cent in D12? Eminem toch?
Geplaatst: 15 maart 200619 jaren comment_365606 Koop maar eens een oudere cd van hem, die zijn echt chill, de nieuwen ook! Hij heeft ook nummers zoals The Realizt Killers gemaakt, samen met 2pac, je bent heus geen ongetalenteerd rapper als je met hem samen een nummer maakt lijkt me..
Geplaatst: 15 maart 200619 jaren comment_365790 Oke ga maar een week oefenen en stuur hier dan je rapsong in Ik wil het wel horen.Meschien heb je gelijk, maar ik denk dat het moeilijker is dan je denkt, als je gelijk hebt dan zou iedereen nu al beroemd zijn Het is volgens mij ook gewoon toeval dat ie beroemd is geworden. Wat anders, z'n 'talent'? Dat denk ik ten minste als ik z'n 'muziek' hoor. Bewerkt: 15 maart 200619 jaren door Piet-Herr
Geplaatst: 15 maart 200619 jaren comment_365800 Sorry dat ik het zeg hoor, maar 50 Cent is echt wel goed in rap hoor. Dr Dre heeft hem er nog mee geholpen en Eminem ook. Trouwens hoe gaat het me je rap?
Geplaatst: 15 maart 200619 jaren comment_365868 Sorry dat ik het zeg hoor, maar 50 Cent is echt wel goed in rap hoor.Dr Dre heeft hem er nog mee geholpen en Eminem ook. Trouwens hoe gaat het me je rap? Ik kan de woorden 'fuck' en 'bitch' al uitspreken en verder ben ik ook al heel ver met in de microfoon neuzelen, dus tot zover gaat het goed.
Geplaatst: 17 maart 200619 jaren comment_366639 Ik vind het jammer dat In Da Club zijn debuut was, ik vind het liedje van D12 (voor wie het origineel was) veel vetter Kick In The Door... I'f I Can't heeft die lekkere beat! Zit 50 Cent in D12? Eminem toch? Nee, en dat zei ik ook niet... Het origineel van In Da Club was oorspronkelijk voor D12 bedoeld en niet voor het debuut van 50... 50 ''kreeg'' het dus van D12... Zit Eminem eigelijk nog in D12.. ?
Geplaatst: 18 maart 200619 jaren comment_367785 Hij loop niet steed mensen de dissen Haha, hij is degene die niet zonder kan dan dissen. Hij verkoopt amper als hij niet disst. Moet je kijken met hoeveel hij ruzie heeft gemaakt, dat is niet normaal. Hij heeft ook nummers zoals The Realizt Killers gemaakt, samen met 2pac Volgens mij is dat gewoon geremixed hoor. Volgens mij heeft hij echt geen nummer met hem gemaakt. Bewerkt: 18 maart 200619 jaren door Little Mister
Geplaatst: 18 maart 200619 jaren comment_367858 Hij heeft ook nummers zoals The Realizt Killers gemaakt, samen met 2paVolgens mij is dat gewoon geremixed hoor. Volgens mij heeft hij echt geen nummer met hem gemaakt. ik ben wel voor 50cent maar hoe kom iemand aan het iedee dat 2pac met 50cent heb gerapt Hij heb geen nummer gemaakt met 2pac want 2pac was 1996(dacht ik al dood. 50cent begon in 2000
Geplaatst: 19 maart 200619 jaren comment_368438 ik VOND 50 cent goed, de eerste paar nummers vond ik het mooist, ik vind de nummers die nu uitkomen van hem steeds minder worden.
Ik vind 50 maar nix omdat ik hem nog nooit hebben zien freestylen
Mischien jullie wel
ik heb hem wel een keertje hooren dissen maar dat liedje vond ik ook een Mp3 van nix
en hij is lelijk omdat hij TE veel spieren heeft daty vind ik ook niet mooi.
Hij is wel goed met vocals (refrijnen enz.).
En die G - Unit vind ik ook maar nix hoor
Maar wat vinden jullie van Curtus ?