Geplaatst: 3 maart 200619 jaren comment_353909 Ik vind 50 maar nix omdat ik hem nog nooit hebben zien freestylen Mischien jullie wel ik heb hem wel een keertje hooren dissen maar dat liedje vond ik ook een Mp3 van nix en hij is lelijk omdat hij TE veel spieren heeft daty vind ik ook niet mooi. Hij is wel goed met vocals (refrijnen enz.). En die G - Unit vind ik ook maar nix hoor Maar wat vinden jullie van Curtus ?
Geplaatst: 19 maart 200619 jaren comment_368803 ik VOND 50 cent goed, de eerste paar nummers vond ik het mooist, ik vind de nummers die nu uitkomen van hem steeds minder worden. Daar sluit ik me bij aan.
Geplaatst: 19 maart 200619 jaren comment_368805 Hij heb geen nummer gemaakt met 2pac want 2pac was 1996(dacht ik al dood.50cent begon in 2000 Ik zei toch ook dat het geremixed was zegmaar. Zo heb je wel meer van die nummers, ook een mixtape dat The Game met Tupac rapt. Daar sluit ik me bij aan. Ik ook, ik vond hem echt goed eerst. Vooral In Da Club dat is een nummer die nog steeds graag luister. Bewerkt: 19 maart 200619 jaren door Little Mister
Geplaatst: 21 maart 200619 jaren comment_370365 Eerlijk vindt ik 50cent eerder een krent dan een cent. n.e.e grapje[/font] Veel te patserig die man. Eminem is veel beter naar mijn inzien
Geplaatst: 21 maart 200619 jaren comment_370498 Jullie zeggen wel dat 50 Cent alleen over geld enzo rapt, maar dat doet Xzibit net zo goed. Zelfs The Game kan je daarin vinden. De meeste rappers rappen nu niet meer over het leven van de straat, want die tijd is over. Dat was vooral actief in de jaren 90, en nu is het geldtijdperk aangebroken.
Geplaatst: 22 maart 200619 jaren comment_371186 Ik vind zelf 50 Cent's liedjes echt vet vooral deze PIMP
Geplaatst: 22 maart 200619 jaren comment_371194 Jullie zeggen wel dat 50 Cent alleen over geld enzo rapt, maar dat doet Xzibit net zo goed.Zelfs The Game kan je daarin vinden. De meeste rappers rappen nu niet meer over het leven van de straat, want die tijd is over. Dat was vooral actief in de jaren 90, en nu is het geldtijdperk aangebroken. Ik zeg ook niet dat die wel goed zijn. Ik vind al die hiphop/rap gewoon crap.
Geplaatst: 25 maart 200619 jaren Auteur comment_373133 Jullie zeggen wel dat 50 Cent alleen over geld enzo rapt, maar dat doet Xzibit net zo goed.Zelfs The Game kan je daarin vinden. De meeste rappers rappen nu niet meer over het leven van de straat, want die tijd is over. Dat was vooral actief in de jaren 90, en nu is het geldtijdperk aangebroken. Kijk ik vind bij the game de manier hoe hij rapt wel gangster. Maar bij 50 niet. Maar iedereen heeft zijn eigen smaak. Want zonder Dr Dre was 50 er volgensmij niet.
Geplaatst: 25 maart 200619 jaren comment_374089 Ik vind vooral zijn beats goed uitgewerkt. Hij maakt deze ook eerst, en rapt er later bij. Zijn "muscles" zijn super-size, dat geeft hem dan ook een gevaarlijk uiterlijk G-Unit, is stuk voor stuk goed, een echte groep van qualiteit.
Geplaatst: 27 maart 200619 jaren comment_375638 Je kan Fiddy en 2pac echt niet met elkaar vergelijken hoor... En idd zonder Em en Dre was er geen 50 Cent...
Ik vind 50 maar nix omdat ik hem nog nooit hebben zien freestylen
Mischien jullie wel
ik heb hem wel een keertje hooren dissen maar dat liedje vond ik ook een Mp3 van nix
en hij is lelijk omdat hij TE veel spieren heeft daty vind ik ook niet mooi.
Hij is wel goed met vocals (refrijnen enz.).
En die G - Unit vind ik ook maar nix hoor
Maar wat vinden jullie van Curtus ?