Geplaatst: 3 maart 200619 jaren comment_354619 Ik had een vraag over deze missie.. Toen CJ En Big SMoke ging praten Zij big smoke wat en toen ging hij dood Maar toen Tenpenny Kwam,Warrom wou hij nou Big Smoke's geld Hij is toch al dood.. En warrom wou hij dat grote ding nou ontploffen.. Alvast Bedanktt.. Ik wil nog ook iets vragen maar als jullie het willen doen Kunnen jullie de verhaal Van de Missie End of the line schirijven voor mij Wat er gebuert op het begin in cutscene Waar CJ naar toe gaat.. Dago58x Bewerkt: 3 maart 200619 jaren door Dago58x
Geplaatst: 4 maart 200619 jaren comment_355665 Smoke en Ryder hebben Grove Str. verraden omdat zij een berg geld wilde hebben en dat met drugs kon krijgen. Maar aangezien Sweet helemaal anti drugs is moesten ze dat zonder Sweet doen. Toen zijn ze naar de Ballas gegaan. Tenpenny wilde ook iets van Smoke, wat dat is wordt niet helemaal duidelijk tijdens het verhaal. Tijdens "The Introduction" hoor je Tenpenny tegen Pulaski zeggen: I kwew that fat f*ck would see it our way. Bewerkt: 4 maart 200619 jaren door Cesar-Vialpando
Ik had een vraag over deze missie..
Toen CJ En Big SMoke ging praten Zij big smoke wat en toen ging hij dood
Maar toen Tenpenny Kwam,Warrom wou hij nou Big Smoke's geld
Hij is toch al dood..
En warrom wou hij dat grote ding nou ontploffen..
Alvast Bedanktt..
Ik wil nog ook iets vragen maar als jullie het willen doen
Kunnen jullie de verhaal Van de Missie End of the line schirijven voor mij
Wat er gebuert op het begin in cutscene
Waar CJ naar toe gaat..
Dago58x
Bewerkt: door Dago58x