March 4, 200620 yr Zelf gemaakt! Origineel: Als jullie er ook wat van bakken: laat zien! Edited March 4, 200620 yr by ikt
March 4, 200620 yr Er zit nog een beetje rood bij zijn achterbumper. En ik vind de velgen zien er een beetje nep uit. En die koolstofvezelmoterkap vind ik er wel mooi uit zien. En hij heeft een mooi kleurtje gekregen Ik wil het doen, maar ik bak er niks van
March 4, 200620 yr Heel mooi gedaan! Misschien had je iets betere skirts kunnen nemen en scherpere velgen! En de ramen hadden ook een ander kleurtje verdient! Ik geef je een 7,6
March 4, 200620 yr hij is niet slecht, maar je moet je carbon donkerder krijgen. op chino4real.nl/forum kan je dat leren.
March 4, 200620 yr ff een link lijstje: chino4real een forum met beginners en gevorderden digimods tutorials van een gigantisch goede pictuner photoshop school de pictuning site van een vriend van mij verder vroeg je om wat eigen creaties... mijn eerste: 1e mijn 3e 3e mijn laatste Edited March 4, 200620 yr by Backsmash
March 4, 200620 yr hey backsmash vette tuning waar haal je die velgen vandaan ik ben ook best wel goed in pictuning
March 5, 200620 yr dat zijn velgen van een toyota supra concept. gewoon naar auto's zoeken op google. dan kijken of je een plaatje vind in dezelfde richting als je pictune. naar de andere kant kan ook, dan spiegel je m gewoon.
March 29, 200620 yr Dit is de mijne, alleen neon wilt niet lukken kan iemand mij daar mss mee helpen??? Dit is de orginele: Edited March 29, 200620 yr by meetlat
Zelf gemaakt!
Origineel:
Als jullie er ook wat van bakken: laat zien!
Edited by ikt