Geplaatst: 4 maart 200619 jaren comment_355319 Hier zal ik mijn designs posten onder de naam 'TBKDesign'. TBK staat voor mijn naam Thijmen B. Kroeze. #1 Logo v1.0 Kroontje boven de ' i ' heb ik er zelf opgezet, verder heb ik de TBK iets vager gemaakt. Bewerkt: 4 maart 200619 jaren door Thabit
Geplaatst: 5 maart 200619 jaren comment_356807 nice alleen zou ik dan dat kroontje helemaal zwart doen. dat blurry aan het tbk is ook mooi. een 9
Geplaatst: 8 maart 200619 jaren comment_359155 Ik vind m niet zo mooi niet echt mijn styl.. En niet zon mooie kwaliteit.. Ik zou ze andere kleuren geven en Scanlines.. Keep up the good work.. Gio
Geplaatst: 9 maart 200619 jaren Auteur comment_359444 Ik vind m niet zo mooi niet echt mijn styl..En niet zon mooie kwaliteit.. Ik zou ze andere kleuren geven en Scanlines.. Keep up the good work.. Gio Ik wil niet zeggen dat je slecht rate, maar waarom is het een slechte kwaliteit?
Geplaatst: 9 maart 200619 jaren comment_359824 W00t!!! Thabit is tha best!! Nee man echt super, ik heb altijd al jou simple sigs mooi gevonden, nee Thabit, ik vind deze perfect
Geplaatst: 10 maart 200619 jaren comment_360492 Ik vind m niet zo mooi niet echt mijn styl.. En niet zon mooie kwaliteit.. Ik zou ze andere kleuren geven en Scanlines.. Keep up the good work.. Gio Ik wil niet zeggen dat je slecht rate, maar waarom is het een slechte kwaliteit? Het is gewoon zwart wit, en kwaliteit?! Maarja, het zalf wel Maar ik vind ook dat je echt een mooi logo hebt gemaakt, mooie font en mooi effect. Alleen dat kroontje mag wat 'dikker'
Hier zal ik mijn designs posten onder de naam 'TBKDesign'.
TBK staat voor mijn naam Thijmen B. Kroeze.
#1 Logo v1.0
Kroontje boven de ' i ' heb ik er zelf opgezet, verder heb ik de TBK iets vager gemaakt.
Bewerkt: door Thabit