Geplaatst: 4 maart 200619 jaren comment_355756 Kan iemand mij vertellen hoe ik een savegame plaats? BVD, Volvo FRL
Geplaatst: 4 maart 200619 jaren comment_355795 Goed als allereerst, druk je op: Add Reply, dan scrol je naar onderen, daar zie je smilies staan. Daarboven staat bijlagen, iets naar rechts staat: Bladeren. Klik daarop, ga daarna Mijn Documenten -> GTA:SA User Files, en dubbel klik op de gewenste savegame. Klik dan op: 'Deze bijlagen toevoegen' en je savegame word toegevoegd!
Geplaatst: 4 maart 200619 jaren comment_355931 Kan iemand mij vertellen hoe ik een savegame plaats?BVD, Volvo FRL Hey Fries, Voor leden is het handiger om Rapidshare te gebruiken. Jullie kunnen helaas maar tot 1 MB uploaden. Dit is dan handiger, anders moet je telkens verwijderen als 1 mb al vol is. Ewoud heeft een goedde stappenlijst gemaakt. Deze vind je hieronder: Save-game Uploaden en ToevoegenKijk in welk slot je save game staat. (slot 1 t/m 8 ) Ga naar http://www.rapidshare.de . Druk op bladeren. Een ander alternatief is http://www.uploading.nl. Ga dan naar GTA San Andreas User Files. Meestal te vinden in de map mijn documenten. C:\Documents and Settings\*\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files Je ziet nu een aantal bestanden staan met de .B extensie. Het cijfertje achter de letters "GTASAsf*" is het slot van de save game. Dus als jouw save game die je wilt gebruiken in slot 4 staat. Is het "GTASAsf4" Klik met je rechtermuis knop op je save game en selecteer kopieren naar -> gecomprimeerde map. Selecteer nu de gecomprimeerde map en druk op openen. Druk nu op Upload. Na het uploaden staat er onderaan de pagina een Download-Link en een Delete-Link. Selecteer de download link en kopier deze met rechtermuisknop -kopieren Of Ctrl-C. Plaats daarna je link in je aanvraag. Of doe het via de bijlage functie van het forum: Druk op bladeren. Ga naar GTA San Andreas User Files te vinden in de map mij documenten. Klik met je rechtermuis knop op je save game en selecteer kopieren naar -> gecomprimeerde map. Selecteer nu de gecomprimeerde map en druk op openen. Druk op Deze Bijlage toevoegen. Ga verder met je bericht. ----- Save-game terug zetten Download je save game file en plaats hem weer in de map GTA San Andreas User Files Mij documenten - GTA San Andreas User Files Als het een zip file is rechtemuis knop klikken -- Alles Uitpakken.
Kan iemand mij vertellen hoe ik een savegame plaats?
BVD,
Volvo FRL