Geplaatst: 5 maart 200619 jaren comment_356330 Hoe upload ik (met direct link dus niet dat je moet downloaden zoals bij rapidshare) muziek Door mij gemaakt
Geplaatst: 5 maart 200619 jaren comment_356340 Hoe upload ik (met direct link dus niet dat je moet downloaden zoals bij rapidshare) muziek Door mij gemaakt Eigen host oftewel een goede uploader vinden die je niet gaat vinden.
Geplaatst: 5 maart 200619 jaren comment_356342 Hoe upload ik (met direct link dus niet dat je moet downloaden zoals bij rapidshare) muziek Door mij gemaakt Bij Rapidshare uploaden, dan die download ticket -> Rechtermuisknop -> Eigenschappen en dan die link hier plaatsen. Dan klik je hem aan en krijg je direct het download schermpje.
Geplaatst: 5 maart 200619 jaren Auteur comment_356416 tnx vor aaal jullie onderwerpenmaar ik wil geen hele site maar gewoon maar 1 liedje downen dus die van rapidshare vind ik t beste
Geplaatst: 5 maart 200619 jaren comment_356427 Bij rapidshare worden ze na een bepaalde tijd gedelete als ze niet worden gedownload.
Hoe upload ik (met direct link dus niet dat je moet downloaden zoals bij rapidshare) muziek Door mij gemaakt