March 5, 200620 yr hee, ik heb een vraagje: ''weet er iemand hoe je auto's sneller kan laten rijden?(in vice city)'' ik hoop dat iemand het antwoord weet Edited March 5, 200620 yr by clifdon
March 5, 200620 yr Oi, vc of sa map\data\handling.cfg Daar staan alle eigenschapen van elke auto in. Ik weet niet voor welke gta je het wil hebben, maar voor vc is hier een tutorial
March 6, 200620 yr De snelheid aanpassen gaat de auto niet rapper rijden. Maar het gewicht een de wielaandrijving wel. Als ik jou was zo ik een achterwaarte aandrijving nemen. Dat vind ik het beste en het gewicht wat zwaarder maken (dan blijf je stabiel op de baan) En zo kan je nog dingen aanpassen... Zorg wel dat alles in verhouding staat. Dat doet je wagen het prima.
March 6, 200620 yr De snelheid aanpassen gaat de auto niet rapper rijden. Maar het gewicht een de wielaandrijving wel. Als ik jou was zo ik een achterwaarte aandrijving nemen. Dat vind ik het beste en het gewicht wat zwaarder maken (dan blijf je stabiel op de baan) En zo kan je nog dingen aanpassen... Zorg wel dat alles in verhouding staat. Dat doet je wagen het prima. Even iets aan toevoegen het gewicht maakt niet uit dat is voor het reageren op obstakels. Edited March 6, 200620 yr by gangster28
March 7, 200620 yr het zorgt voor allebei, maar als je je gewicht te hoog maakt en je komt een klein hoogteverschil tegen flipt je auto over de kop
March 11, 200620 yr Ik denk dat je hier wel wat aan hebt : http://www.bradleyh.com/tutorial14.php Een tutorial gemaakt door Kaaspizza. Ik weet het, hij is voor Vice City maar als ik het goed heb werkt die in grote lijnen hetzelfde als die van SA .
March 11, 200620 yr Voor Vice City dacht ik wel. Maar voor SA helaas nog niet. voor San andreas is die ook al uit zoek maar naar SA realspeed mod ofzo
May 17, 200619 yr weet neit of dit een topic bump is maar weet iemand hier hoe je de data zow kan veranderen als de auto een wheely maakt?
May 18, 200619 yr Dat kan je downloaden hoor. Links mogen hier niet.. maar als je goed zoekt vind je die Mod wel . Maar zo goed is de mod nou niet. Met remmen doe je ook een Stoppie en je auto kantelt erg snel. Edited May 18, 200619 yr by Giorgo
May 18, 200619 yr Volgens mij mag je wel een link plaatsen naar een mod hoor Edited May 18, 200619 yr by Wazuup
hee,
ik heb een vraagje: ''weet er iemand hoe je auto's sneller kan laten rijden?(in vice city)''
ik hoop dat iemand het antwoord weet
Edited by clifdon