Jump to content
Geplaatst:
comment_356862

Naar aanleiding van dit topic vraag ik jullie om te stemmen wie jullie top 3 is.

Er mogen 3 mensen van dit forum mee doen aan de contest. Stel jou beste drie kandidaten samen, en laat dat Dream Team het voor Gtaforum opnemen.

Op deze manier moet je kiezen:

Neem het over en vul de namen.

Alleen dit overnemen en de namen invullen, verder geen verhalen eraan toevoegen!

[b]Super contest kandidaten:[/b]

Naam: 
Naam: 
Naam:

De drie personen die het meest voorkomen die worden de strijders tegen het andere forum.

Is er een persoon die niet wilt dan word de persoon gekozen die daarna minder stemmen had.

Stemmen kan t/m 12 Maart

Alleen stemmen in dit topic!

Let's go!

• Reacties 38
  • Bezichtigingen 2.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_362992

Er wordt (op msn) gezegd dat die contest zoiezo door gaat en dat de waarschijnlijk nieuwe leider pokearno zal zijn.. :puh:

Super contest kandidaten:

• Naam: Arjen
  • Naam: Silverwing
  • Naam: Dizzee

Bewerkt: door Jowx

Geplaatst:
  • Auteur
comment_363032

Mij maakt het niet uit wie het organiseerd zolang hun maar alles regelen vind ik het best, en zolang wij ons sigs kunnen inleveren vind ik het goed.

Graag even hier verder praten, zo blijft dit topic overzichtelijk.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_366037

Uitslag

Arjen 24

Levi 23

Froop 14

Dizzee 10

Slimm 9

~>Gizmo<~ 4

Upstream 3

Silverwing 2

Achille 2

Ferre 1

Dizced 1

Voor de mensen die in de top 3 staan, dit zijn de kandidaten die het gaan opnemen voor dit forum.

Natuurlijk ben je niet verplicht om mee te doen, dus als je niet wilt meedoen PB mij dan even. Dan valt er iemand in die daarna de hoogste aantal stemmen heeft gekregen.

Vragen kun je in dit topic stellen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.