Geplaatst: 5 maart 200619 jaren comment_356899 als ik de zoek functie wil gebruiken omdat ik problemen heb met new army model krijg ik dit De fout is: Sorry, maar we konden niets vinden. Probeer opnieuw en breidt je zoek keuze uit. ... hoe kom ik dan aan informati ??? de bediening is gewoon ruk , nomraal recht uit vliegen is lastig ,,,,,,
Geplaatst: 5 maart 200619 jaren comment_356911 Ik denk dat je alleen zoekt op een bepaalf stuk van het forum dus zo: Je moet hem op: 'Alle Fora' zetten, misschien wil het dan! Ik maak de fout zelf ook vaak. En mocht je niet uit de missie komen, kun je altijd hier tercht: Klik! Succes verder met je missie! Bewerkt: 5 maart 200619 jaren door -Matthijs-
Geplaatst: 5 maart 200619 jaren Auteur comment_356922 nee , ik had duidelijk alleen san andreas geselceteerd m later nog een toen kreeg ik alleen mij eigen topic
Geplaatst: 5 maart 200619 jaren comment_356925 Als je zorgt dat je zoekvenster er zo uitziet als hieronder krijg je echt 3 pagina's met resultaten hoor
als ik de zoek functie wil gebruiken omdat ik problemen heb met new army model
krijg ik dit
De fout is:
Sorry, maar we konden niets vinden. Probeer opnieuw en breidt je zoek keuze uit.
... hoe kom ik dan aan informati ???
de bediening is gewoon ruk , nomraal recht uit vliegen is lastig ,,,,,,