March 6, 200620 yr He, Ik zoek een mod die alles in het spel veranderd (vice city). Auto's er kwam een zandpark bij waar je kon stunteen, het dollar teken werd een € teken. Hoe heette deze mod ookalweer? Ik dacht iets van een final..... of iets met ultimate..... Alvast bedankt. Darkon (ps. geef er aub een site bij)
March 6, 200620 yr Ik weet al welke dat je bedoelt. Was het die mod waar alles echt typisch nederlands word?
March 6, 200620 yr Author Hebben ze een officiele site? Want 700MB voor een paar mods is een beetje veel, dat is die nooit geweest.
March 6, 200620 yr Als ik denk aan ultimate en final komen de volgende dingen bij mij op, The World of Gamez Ultimate Vice City
March 6, 200620 yr Author Tha World of Gamez zocht ik. DANKJE!!!! <----- deze is voor jou wat is de officiele site ook alweer? Edited March 6, 200620 yr by Darkon 83
He,
Ik zoek een mod die alles in het spel veranderd (vice city). Auto's er kwam een zandpark bij waar je kon stunteen, het dollar teken werd een € teken. Hoe heette deze mod ookalweer? Ik dacht iets van een final..... of iets met ultimate.....
Alvast bedankt.
Darkon
(ps. geef er aub een site bij)