March 6, 200620 yr Hallo, ik heb sinds een paar uur GTA LCS ,dus ik zal wel vaker hier te zien zijn:P,Maar ik vraag me af in welke tijd het afspeelt?
March 6, 200620 yr Gta liberty city stories speelt zich af in 1998.Dat is drie jaar voor gta 3 dat zich in 2001 begeeft . Edit:voor meer info:klik Edited March 6, 200620 yr by svenie
March 6, 200620 yr Author Okido,en ik had nog een vraagje, die demonstranten,waar(om) demonstreren ze,en vallen ze jou ook aan? Oke,Ik snap nu wat ik niet snapte bedankt;) Edited March 6, 200620 yr by robertsa
March 6, 200620 yr Ze protesteren omdat er gepland wordt om de porter tunnel te maken.Zij werken voor het ferry bedrijf en kunnen daardoor hun job verliezen.Ze vallen jouw ook aan omdat jij voor the leone's werkt en het is Salvatore's idee van de tunnel. Edited March 6, 200620 yr by svenie
March 7, 200620 yr Ze protesteren omdat er gepland wordt om de porter tunnel te maken.Zij werken voor het ferry bedrijf en kunnen daardoor hun job verliezen.Ze vallen jouw ook aan omdat jij voor the leone's werkt en het is Salvatore's idee van de tunnel. Helemaal juist, ik vind het ook lullig voor ze hoor..
Hallo, ik heb sinds een paar uur GTA LCS ,dus ik zal wel vaker hier te zien zijn:P,Maar ik vraag me af in welke tijd het afspeelt?