Hey, ik had een vraagje omtrent Need for Speed Most Wanted.
Ik ben met Need for Speed Most Wanted bij de nummer 1: Razor. Dit is dus de laatste die ik moet verslaan. Je moet eerst vijf races tegen hem doen, en die gaan gewoon moeiteloos en die haal ik dus. Maar als ik ze alle vijf gehaald heb, moet er dus een cutscéne komen dat ik hem uitgespeeld heb ofzo, maar inplaats van dat loopt het spel vast. Dit bleef echter niet bij één keer, de daarop volgende vier keer gebeurde exact hetzelfde. Ik heb het nog nooit meegemaakt met Most Wanted dat hij ergens anders vastliep, alleen daar. Ik heb al op mijn CD gekeken of er krassen op zitten, maar de CD ziet er nog helemaal als nieuw uit. Dus ik wil even weten wie nog meer de PS3 versie van Most Wanted heeft, en of hij hetzelfde probleem had toen hij Razor verslagen had, of dat diegene het probleem nou juist niet had. Ik snap er namelijk niets van nu.
Hey, ik had een vraagje omtrent Need for Speed Most Wanted.
Ik ben met Need for Speed Most Wanted bij de nummer 1: Razor. Dit is dus de laatste die ik moet verslaan. Je moet eerst vijf races tegen hem doen, en die gaan gewoon moeiteloos en die haal ik dus. Maar als ik ze alle vijf gehaald heb, moet er dus een cutscéne komen dat ik hem uitgespeeld heb ofzo, maar inplaats van dat loopt het spel vast.
Dit bleef echter niet bij één keer, de daarop volgende vier keer gebeurde exact hetzelfde. Ik heb het nog nooit meegemaakt met Most Wanted dat hij ergens anders vastliep, alleen daar. Ik heb al op mijn CD gekeken of er krassen op zitten, maar de CD ziet er nog helemaal als nieuw uit. Dus ik wil even weten wie nog meer de PS3 versie van Most Wanted heeft, en of hij hetzelfde probleem had toen hij Razor verslagen had, of dat diegene het probleem nou juist niet had. Ik snap er namelijk niets van nu.