Geplaatst: 8 maart 200619 jaren comment_359058 ik heb zojuist de missie doberman uitgespeeld. vanaf nu kan ik gangs veroveren. is het de bedoeling dat ik alle gangs verover? is het nodig voor 100%? en wat zijn precies de voordelen van het veroveren? GTAFAN
Geplaatst: 9 maart 200619 jaren Auteur comment_360015 zover IK weet zijn er GEEN miniguns in Los Santos jammer GTAFAN
Geplaatst: 9 maart 200619 jaren comment_360016 Oh ik heb een manier gevonden hoe je het makkelijks naar Toreno,s mansion kan. Ik dacht je kan toch gewoon de helikopter gebruiken die op Mad Dogg,s mansion staat ? Bewerkt: 9 maart 200619 jaren door denkaanhenk
Geplaatst: 9 maart 200619 jaren comment_360019 Op Madd Doggs Mansion staat geen helicopter. Dat kleine eindje rijden kan je helpen voor alle hoods. Dus neem de tijd ervoor. Als je iets goed wil doen, moet je de tijd er voor nemen. Keep Cool!! Als je dan genoeg kogels hebt kun je ook wel makkelijk winnen, dus win je eigenlijk veel tijd als je het in 1x goed doet.
Geplaatst: 9 maart 200619 jaren comment_360022 Maar op de top van Mad Dogg,s Mansion staat dus echt een helikopter. Het is een klein helikoptertje. Handig om laag mee te vliegen. Toch ?
Geplaatst: 9 maart 200619 jaren Auteur comment_360030 er staat idd een sparrow op madd dogg mansion. die staat er na A home in the hills. misschien kun je die gebruiken. GTAFAN
ik heb zojuist de missie doberman uitgespeeld.
vanaf nu kan ik gangs veroveren. is het de bedoeling dat ik alle gangs verover?
is het nodig voor 100%? en wat zijn precies de voordelen van het veroveren?
GTAFAN