March 9, 200620 yr Jow... ik hep een probleempje met mijn MTA 0.5 server ik hep dus een mta 0.5 server onder linux maar als ik connect word ik na een paar seconden weer gedisconnect en ja.. de server is gestart, is patch 1 en geconfigureert weet iemand waar dit aan kan liggen bvd, RoelVB -edit- oja.. en de server logt gewoon dat ik connect (en daarna weer disconnect) (srry.. moest in help topic) Edited March 9, 200620 yr by roelvb
March 9, 200620 yr Author Moet je de serverpatch voor 0.5 ff gebruiken, Linuxversie: Hier te downloaden. ik zei: "en ja.. de server is gestart, is patch 1 en geconfigureert"
March 10, 200620 yr Mss een nieuwere Patch ...bestaat niet... Hoe heb je de MOTD ingesteld? (wanneer dat niet goed is connect en disconnect je meteen weer...)
March 10, 200620 yr Author Mss een nieuwere Patch ...bestaat niet... Hoe heb je de MOTD ingesteld? (wanneer dat niet goed is connect en disconnect je meteen weer...) MOTD is uitgeschakeld en hep ook geprobeert te connecten terwijl de url bij MOTDURL weg was
March 13, 200620 yr Author al opgelost ik had het ip niet ingestelt want dacht dat het automatisch wel goed ging... maar dus niet :$
Jow...
ik hep een probleempje met mijn MTA 0.5 server
ik hep dus een mta 0.5 server onder linux maar als ik connect word ik na een paar seconden weer gedisconnect
en ja.. de server is gestart, is patch 1 en geconfigureert
weet iemand waar dit aan kan liggen
bvd, RoelVB
-edit-
oja.. en de server logt gewoon dat ik connect (en daarna weer disconnect)
(srry.. moest in help topic)
Edited by roelvb