Geplaatst: 10 maart 200619 jaren comment_360239 Intussen zoek ik verder. De aanhouder wint Hij zit er in en hij rijd wel. Maar ik heb een UFO taxi. Nu nog een aria 51 Edit 1: Ik heb me er al es aan gewaagd. De BradleyH Turitorial zegt dat ik hem moet importeren in 3dsmax en dat ik vervolgens alles moet deleten behalve het rechter voorwiel. Maar als ik dit doe met de 406 vind ik geen wielen. Of moet ik die uit de originele SA taxi halen? Nee toch? Edit 2:Nee komt niet goed met de originele taxi wielen. Das het resultaat. Ma kom we komen er nog vroeg of laat Intussen knutsel ik rustig verder Man ik kan zagen zeg Bewerkt: 10 maart 200619 jaren door Crowsoul
Geplaatst: 10 maart 200619 jaren comment_360308 Of moet ik die uit de originele SA taxi halen? Nee toch?Edit 2:Nee komt niet goed met de originele taxi wielen. Dat moet je wel want in VC hoe je geen wiel te plaatsen alleen dummy's dus gewoon er uit een SA auto halen.
Geplaatst: 10 maart 200619 jaren Auteur comment_360315 Of moet ik die uit de originele SA taxi halen? Nee toch? Edit 2:Nee komt niet goed met de originele taxi wielen. Dat moet je wel want in VC hoe je geen wiel te plaatsen alleen dummy's dus gewoon er uit een SA auto halen. Mja. Dan is het wel effe knoeien om die wielen op de juiste plaats en vorm te krijgen zeker? Want je ziet wat het resultaat is als in de originele taxiwielen merge he. Trouwens hij geeft hem ook maar enkel rechtsvoor weer Damn waarom ontdekte ik pas een week geleden 3Dsmax
Geplaatst: 10 maart 200619 jaren comment_360325 Is niks moelijks aan gewoon het verplaatsen van een wiel.
Geplaatst: 10 maart 200619 jaren Auteur comment_360330 Is niks moelijks aan gewoon het verplaatsen van een wiel. Ja maar dan heb in nog steeds enkel rechtsvooraan een grijze bol als wiel he :$ Welliswaar op de juiste plaats maar verlang dan toch nog da net iets meer Bewerkt: 10 maart 200619 jaren door Crowsoul
Geplaatst: 10 maart 200619 jaren comment_360332 Dan heb je iets niet goed gedaan. Toevallig met de textures aan de haal geweest of je heb ze niet goed geconverteerd. BTW heb je het wiel met de dummy verbonden.
Geplaatst: 10 maart 200619 jaren Auteur comment_360340 Dan heb je iets niet goed gedaan.Toevallig met de textures aan de haal geweest of je heb ze niet goed geconverteerd. BTW heb je het wiel met de dummy verbonden. Ja hoor dummy verbonden. Maar hoe neem ik de texturen van het wiel mee voor ik mijn wheel.max safe? Moet ik die uit de TXD exporteren als tga of png en in de zelfde folder zetten of zo? Kan ik trouwens een ander wiel uit een mooie SA mod halen? Ik denk het wel he? Zeg alvast bedankt voor de hulp tot nu toe he Bewerkt: 10 maart 200619 jaren door Crowsoul
Geplaatst: 10 maart 200619 jaren comment_360363 Over die texture de naam weet ik niet dat is maar net wat de maker heeft gedaan. En over dat wiel je kunt het wel doen alleen je mag hem niet releasen zonder toestemming van de makers.
Geplaatst: 10 maart 200619 jaren Auteur comment_360377 Over die texture de naam weet ik niet dat is maar net wat de maker heeft gedaan.En over dat wiel je kunt het wel doen alleen je mag hem niet releasen zonder toestemming van de makers. A ja ok thx ik ga vanavond verder proberen. Wat de toestemming betreft weet ik wel En dus voor ik mijn wheel.max begin te maken moet ik die texturen dus weldegelijk exporteren uit de TXD in de zelfde map. Ok nogmaals thx ik snap em
Intussen zoek ik verder.
De aanhouder wint
Hij zit er in en hij rijd wel.
Maar ik heb een UFO taxi.
Nu nog een aria 51
Edit 1: Ik heb me er al es aan gewaagd.
De BradleyH Turitorial zegt dat ik hem moet importeren in 3dsmax
en dat ik vervolgens alles moet deleten behalve het rechter voorwiel.
Maar als ik dit doe met de 406 vind ik geen wielen.
Of moet ik die uit de originele SA taxi halen? Nee toch?
Edit 2:Nee komt niet goed met de originele taxi wielen.
Das het resultaat.
Ma kom we komen er nog vroeg of laat
Intussen knutsel ik rustig verder
Man ik kan zagen zeg
Bewerkt: door Crowsoul