Geplaatst: 11 maart 200620 jaren Kan iemand gewoon een simpele lay-out voor mij maken ? Ik kan het totaal niet. Niels
Geplaatst: 11 maart 200620 jaren Misschien kan je zeggen wat die persoon krijgt en hoe hij er moet uitzien.
Geplaatst: 11 maart 200620 jaren Auteur Hij moet er gewoon uit zien achtergrond kleur #878f85 en tekst kleur wit
Geplaatst: 11 maart 200620 jaren En wat krijgt die persoon er dan voor? En met hoe eruitzien bedoel ik: Menu links of alleen boven enz. Waar de content box Je zal echt wel vele meer info moeten geven als je wilt dat iemand dit voor je doet.
Geplaatst: 11 maart 200620 jaren Auteur Links het "Menu" en dan in het midden het "News" en dan rechts "Links" Hopelijk zo duidelijk ? Niels
Geplaatst: 11 maart 200620 jaren Links het "Menu" en dan in het midden het "News" en dan rechts "Links"Hopelijk zo duidelijk ? Niels Maak anders met paint een voorbeeld Dag 007
Geplaatst: 11 maart 200620 jaren Ja, dat bedoelde ik eigelijk met beter uitlegen. En praat misschien ook iets duidelijker want waar slaagt dit op: en dan rechts "Links" Bewerkt: 11 maart 200620 jaren door juuldr
Geplaatst: 11 maart 200620 jaren Auteur Je weet wel net zo iets als Partners alleen dan Link naar andere Games Site's.
Geplaatst: 11 maart 200620 jaren The Mafia, dit slaat natuurlijk nergens op. Als iemand een webpagina voor je moet maken, dan moet je v-e-e-l meer informatie geven dan 'gewoon en wat linkjes rechts en rechtjes links of achtergrond kleur grijs. Maak wat in Photoshop.
Geplaatst: 12 maart 200620 jaren Ik kan je een beetje helpen pak ten eerste afbeedlingen van de maffia dan een gepast kleur bij geven wat effecten en dan zal het wel gaan. is mijn afbeelding te groot?
Kan iemand gewoon een simpele lay-out voor mij maken ?
Ik kan het totaal niet.
Niels