Jump to content
Geplaatst:
comment_363241

(Verborgen) Interiors

Nog niet helemaal af. Maar sommige delen wel al.

Uitleg

Interiors zijn soort van levels van de binnenkant van een gebouw, neem een voorbeeld aan Cluckin Bell. Elke Cluckin Bell winkel in GTA: San Andreas heeft de zelfde binnenkant (Oftewel de interior/interieur). Er zijn dus geen 5 aparte interieuren voor elke Cluckin Bell. Interieurs bevinden zich ver boven te maximale hoogte in het spel waar helikopter en vliegtuigen niet kunnen komen. Dit om te voorkomen dat mensen ineens een marker (Enex) zien. Ze zijn afgesloten van de buitenwereld (Exterieuren). In GTA:3 en GTA:VC had je nog veel 'in-loop' winkels etc. waar je zonder faden (Beeld wordt zwart en dan weer normaal in gebouw) in kon, dit zijn geen interieurs en zijn ook niet afgesloten van de buitenwereld. GTA: San Andreas bevat bijna alleen maar interieurs.

Verborgen interieurs

Je zou je gaan afvragen waarom er eigenlijk verborgen interieurs zijn? Die dus niet toegankelijk zijn tijdens het spelen van het simpel. Simpelweg omdat die gebruikt worden tijdens speciale gebeurtenissen in het spel (Denk aan missies en tussen filmpjes). Maar er zijn ook niet-gebruikte interieurs (Zoals "Brothel") in Grand Theft Auto: San Andreas heeft elk vriendin namelijk een eigen interieur van haar verblijfplaats (Huis). Waarvoor zouden die gebruikt worden? Inderdaad, voor de seks-spelletjes die Rockstar North in het begin dacht erin te gaan bouwen maar net voor de release eruit gehaald om het spel 17+ i.p.v. 18+ te maken.

Liberty City & Liberty City vliegveld

Er waren veel geruchten dat Liberty City in GTA: San Andreas zit. Dit klopt, maar er is een klein deeltje van Liberty City in San Andreas. Het gedeelte rond Saint Mark's Bistro is slechts in GTA: San Andreas. Liberty City is ook een verborgen interieur, omdat je in Liberty City komt tijdens een missie waarbij je Saint Mark's Bistro moet laten ontploffen. In de Intro van GTA: San Andreas zie je dat CJ van Liberty City vliegveld vertrekt.

Vice City

Nu er een deel van Liberty City in GTA: San Andreas zit, zou je je wellicht afvragen of er een deel van GTA: Vice City in GTA: San Andreas zit. Wat dacht je van de Bloodring/Hotring van GTA: Vice City, deze zit raar genoeg wel in San Andreas, maar wordt helemaal nergens gebruikt. Het is een slordig heids foutje van Rockstar North.

Hidden tattoos

Opmerking: Alleen op de PS2 versie zijn er ontzichtbare tattoo's. In de PC en XBox versie is dit gerepareerd.

In GTA: San Andreas heb je 3 gebouwen waar je een tattoo kan laten zetten. In elke stad een. Als je verder in het spel was en je kwam in San Fierro en je wilde een tattoo laten zetten. Zul je zien dat je precies dezelfde tattoo's kon nemen als in Los Santos. Je zal dan wel denken. Elke stad heeft zelfde tattoo's. Maar als je in Las Venturas een tattoo laat zetten. Kan je uit nieuwe tattoo's kiezen. Het is simpelweg een programmeer fout geweest van Rockstar North waarbij je een marker (Enex) aan de verkeerde interieur hebben gekoppeld. Namelijk die van Los Santos.

Wil je deze Tattoo's toch gebruiken in de PS2 versie? Lees dan deze tutorial (Engels talig).

tattylost.jpg

Met veel dank aan Fireman, chris82, edisoncarter, Carpet Dweller, DarkGTA, Lantyz, Mickey en Ruurd31.

• Reacties 154
  • Bezichtigingen 24.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_630284

ik heb alles gedaan wat jij zegt maar het werkt nog steeds niet :cry::cry: en mijn coordinaten bevatten wel komma's hij doet het wel maar ik blijf maar naar beneden vallen en omdat hij het eerst niet deed had ik een patch ge download die mijn game van v2.0 naar v1.01 bracht dus nu doet hij het wel maar ik blijf maar naar beneden vallen

Bewerkt: door hesoyam

Geplaatst:
comment_630352

Ehm... Bij mij lukt het niet, althans, het teleporteren naar het warenhuis lukt wel, dan sta ik daar, ga ik naar Liberty City met de gekopieerde coordinaten van dit topic, blijf ik vallen en hoor ik plons en zwem ik in het water zonder bodem met alle vissen. Ik heb ze allebei met komma's gedaan, waardoor de eerste wel lukte, maar de tweede niet, hoe voorkom ik dit?

Edit: Ik heb het ook al met punten gedaan, maar toen vervormde mijn CJ. :puh:

Bewerkt: door GTA Ganggast

Geplaatst:
comment_630389

als het je maar niet lukt en je blijft naar beneden vallen doe dan dit: ga in een winkel etc.

en dan ga je naar windows en dan druk je op de plek waar je naar toe wilt. als je weer in de game bent zul je ziendat het werkt!!!! :klap::klap::klap::klap::klap::klap: Bij mij lukt het

Bewerkt: door hesoyam

Geplaatst:
comment_630393
als het je maar niet lukt en je blijft naar beneden vallen doe dan dit: ga in een winkel etc.

en dan ga je naar windows en dan druk je op de plek waar je naar toe wilt. als je weer in de game bent zul je ziendat het werkt!!!! :klap::klap::klap::klap::klap::klap: Bij mij lukt het

Als je goed had gelezen, val ik na een tijdje in "het water zonder bodem" en dat de 1e teleport wel werkt, en dat betekent dus ook dat ik naar Ganton Gym ben geweest, want anders deed ie het niet. ^_^

Geplaatst:
comment_630984

Op onze wiki vind je een overzicht van alle interiors, compleet met screenshots. Veel plezier. :)

@GTA Ganggast: Dat je naar beneden valt en in het water terecht komt duidt erop dat je naar de verkeerde coördinaten teleporteert. Op deze pagina vind je de correcte coördinaten van Liberty City.

Geplaatst:
comment_631019
@GTA Ganggast: Dat je naar beneden valt en in het water terecht komt duidt erop dat je naar de verkeerde coördinaten teleporteert. Op deze pagina vind je de correcte coördinaten van Liberty City.

Ok, bedankt, eigenlijk wel raar, want ik had ze van hier gekopieerd, zouden ze hier dan soms fout staan? Nou ja, in ieder geval bedankt.

Edit: Ik was het minnetje dat voor een van de drie codes van LC stond, het staat hier dus wel goed! :klap:

Geplaatst:
comment_631031
Als je bij de pagina van de Rusty Browns Ring Donuts kijkt, zegt men dat die interior niet word gebruikt in het spel, maar dat gebeurt wel degelijk, namelijk bij de missies van Crash in LS. Daar zitten ze bij de Donut shop.

Als je goed naar die cutscenes kijkt, zie je dat dat de andere donutshop is. De eerste wordt bij mijn weten niet in het spel gebruikt.

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_675914

Ik heb al vanalles geprobeerd en toch lukt het me nog steeds niet om mijn te teleporten naar Liberty City . Als ik in de Ganton sta , mijn venster verklein en op "teleporteren " klik in de place manager blijf ik steeds op dezelfde plek staan

Ik heb ook ergens gelezen ophet forum dat je naar interiors moet gaan die in dezelfde hemel liggen zoals bv de sub urban om naar Liberty City te gaan ?

Kan er iemand meer didelijkheid brengen aub ?

Geplaatst:
comment_675921

Om met behulp van de Place Manager naar Liberty City te teleporteren moet je niet naar de Ganton Gym, maar naar een interior in hemel E. De Sub Urban is inderdaad een goede keus. Wanneer je daar eenmaal binnen bent, maak je het venster klein en maak je een locatie met de coördinaten van deze pagina aan in de Place Manager. Dan teleport je naar die locatie, en je bent in Liberty City.

Geplaatst:
comment_676936

Ik krijg steeds de melding dat ik succesvol geteleporteerd ben , maar als ik terug naar het spel ga, sta ik nog steeds op dezelfde plek . Weet iemand wat ik eventueel verkeerd zou gedaan hebben ?

Bewerkt: door Arne Bruylants

Geplaatst:
comment_684094

Ik snap er weer eens niks van, heb alles al 3 keer door gelezen, alles stappen netjes gevolgd.

En het enige wat er gebeurt, is dat ik naar beneden blijf vallen.

Of hoort het zo, wie kan me even helpen?

Alvast bedankt!

PS: Of staat mijn probleem al ergens? Kijk altijd overal overheen. :bonk:

Voor vele plekken, waar je naartoe kan teleporteren moet je eerst de Ganton gym in gaan. Als je naar bijvoorbeeld Liberty City wil, moet je eerst de Ganton gym ingaan, vervolgens naar het Warehouse teleporteren, en dan ten slotte naar Liberty City. :)

kun je met san andreas op de playstation ook teleporteren? :clown:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.