Ik zit met een probleem. Ik heb de legale versie van SA. Wij hebben 2 computers thuis en SA is op beiden geïnstalleerd. Beide computers zijn qua specs ongeveer hetzelfde. Op de ene PC doet SA het wel (goed!!!), maar op de andere voor geen meter. Ik kan hem wel installeren, opstarten, een "new game" starten, maar als het introductiefilmpje start dan loopt hij heel sloom en met allerlei vage kleuren door het scherm heen. Als ik dan het introfilmpje skip dan zie ik Carl Johnson wel staan maar ik kan niets doen en nog steeds zie ik vage kleuren op mijn scherm.
Kan iemand mij aub helpen!!!
Mijn specs zijn als volgt:
Naam: RADEON 7500 Family
Fabrikant: ATI Technologies Inc.
Chiptype: RADEON 7500 AGP (0x5157)
DAC-Type: Internal DAC (400 MHz)
1024 x 768 (32 bit) (60Hz)
Geheugen: 256MB RAM
Processor: AMD Athlon XP 2500+, MMX, 3DNow, ~1.8GHz
Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen...alvast bedankt!!!
ps (k zal nog even proberen om een screenshot te posten)
Hoi, ik ben nieuw hier.
Ik zit met een probleem. Ik heb de legale versie van SA. Wij hebben 2 computers thuis en SA is op beiden geïnstalleerd. Beide computers zijn qua specs ongeveer hetzelfde. Op de ene PC doet SA het wel (goed!!!), maar op de andere voor geen meter. Ik kan hem wel installeren, opstarten, een "new game" starten, maar als het introductiefilmpje start dan loopt hij heel sloom en met allerlei vage kleuren door het scherm heen. Als ik dan het introfilmpje skip dan zie ik Carl Johnson wel staan maar ik kan niets doen en nog steeds zie ik vage kleuren op mijn scherm.
Kan iemand mij aub helpen!!!
Mijn specs zijn als volgt:
Naam: RADEON 7500 Family
Fabrikant: ATI Technologies Inc.
Chiptype: RADEON 7500 AGP (0x5157)
DAC-Type: Internal DAC (400 MHz)
1024 x 768 (32 bit) (60Hz)
Geheugen: 256MB RAM
Processor: AMD Athlon XP 2500+, MMX, 3DNow, ~1.8GHz
Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen...alvast bedankt!!!
ps (k zal nog even proberen om een screenshot te posten)