hoi, het is me na een paar keer mijn stem hebben laten horen op het forum gelukt om te modden ( zonder fouten ) aleen nu vraag ik mij af, als ik een model heb met 2 uitlaten ( zoals de linerunner ) hoe zorg ik er dan voor dat de stoom uit allebij de pijpen komen, het is geloof ik iets met de material, want de kleur is ook anders, terwijl het de zelfde model is. want bij mijn ( gedownloade ) scooter is bijvoorbeeld de kickstarter model "rear_forks" maar het is wel een ander kleur, en de kleur verander je ook door in carcols.dat de kleur te veranderen.
hoi, het is me na een paar keer mijn stem hebben laten horen op het forum gelukt om te modden ( zonder fouten )
aleen nu vraag ik mij af, als ik een model heb met 2 uitlaten ( zoals de linerunner ) hoe zorg ik er dan voor dat de stoom uit allebij de pijpen komen, het is geloof ik iets met de material, want de kleur is ook anders, terwijl het de zelfde model is. want bij mijn ( gedownloade ) scooter is bijvoorbeeld de kickstarter model "rear_forks" maar het is wel een ander kleur, en de kleur verander je ook door in carcols.dat de kleur te veranderen. 
alvast bedankt, Mike van Engelenburg
Bewerkt: door spinechiller