Geplaatst: 13 maart 200619 jaren comment_363624 Vanaf ik een gaatje vind zit ik hizer op het forum :$ Dus voila zoals de titel zegt wil ik nu alles van de glans te weten komen. Voor zo ver ik kon lezen tot nog toe gebruikt SA 2 systemen. Systeem 1. Een textuurtje in de particle.txd, normaal reflection01 maar ik kan die niet vinden. Moest ik de glans in de particle.txd vinden en ik vervang die door een heel hoge glans textuur. gaan dan alle wagens die geen eigen glans hebben meer glanzen? (ook de gemodde zonder eigen glans) En zo ja hoe noemt de glans terxtuur in de SA particle.txd. Blijkbaar niet reflection01. Systeem2 De TXD van de wagen bevat een glans textuurtje. Dus die gebruikt deze. Maar een wagen die dit niet heeft. En ik zou die der wel willen aan toevoegen. Dan volstaat het niet om die gewoon bij te steken in de TXD maar moet ik wellicht iets in 3ds max ook gaan aanpassen in de DFF. Zo ja hoe? Want het viel me op dat het steeds de dff is die anders is als je een wagen in glans en minder glans hebt. Dus ik veronderstel dat de ene dff naar die textuur verwijst in de TXD en de andere naar een meer glansy textuurtje in de TXD verwijst. Bestaat er ergens een NL tut over reflections? Bewerkt: 13 maart 200619 jaren door Crowsoul
Geplaatst: 27 september 200816 jaren comment_1123475 ENB Series / SA GFX. http://www.gtaforums.com/index.php?showtop...view=getnewpost http://www.gtaforums.com/index.php?act=ST&...view=getnewpost
Geplaatst: 29 september 200816 jaren comment_1126150 ENB Series / SA GFX.http://www.gtaforums.com/index.php?showtop...view=getnewpost http://www.gtaforums.com/index.php?act=ST&...view=getnewpost ja die had ik al eerder maar 4 van de 5 keer crashd mijn spel met opstarten en niet iedereen heeft die mod dus dan zien andere nog geen glans als ik hem release
Vanaf ik een gaatje vind zit ik hizer op het forum :$
Dus voila zoals de titel zegt wil ik nu alles van de glans te weten komen.
Voor zo ver ik kon lezen tot nog toe gebruikt SA 2 systemen.
Systeem 1.
Een textuurtje in de particle.txd, normaal reflection01 maar ik kan die niet vinden.
Moest ik de glans in de particle.txd vinden en ik vervang die door een heel hoge glans textuur.
gaan dan alle wagens die geen eigen glans hebben meer glanzen? (ook de gemodde zonder eigen glans)
En zo ja hoe noemt de glans terxtuur in de SA particle.txd.
Blijkbaar niet reflection01.
Systeem2
De TXD van de wagen bevat een glans textuurtje.
Dus die gebruikt deze.
Maar een wagen die dit niet heeft. En ik zou die der wel willen aan toevoegen.
Dan volstaat het niet om die gewoon bij te steken in de TXD maar moet ik wellicht iets in 3ds max ook gaan aanpassen in de DFF.
Zo ja hoe?
Want het viel me op dat het steeds de dff is die anders is als je een wagen in glans en minder glans hebt.
Dus ik veronderstel dat de ene dff naar die textuur verwijst in de TXD en de andere naar een meer glansy textuurtje in de TXD verwijst.
Bestaat er ergens een NL tut over reflections?
Bewerkt: door Crowsoul