Geplaatst: 13 maart 200619 jaren comment_363707 Hallo, weet iemand hoe je eigen een radiozender met eigen muziek aan maakt? Dit kon ook bij gta3 (bij vicre city heb ik dat nooit geprobeerd). Ik heb namelijk heel veel van die oude gansta-rap nummers en het lijkt me wel lache als ik die tijdens het spelen van de game op heb staan.
Geplaatst: 13 maart 200619 jaren comment_363714 Je bedoelt denk ik User Tracks. Ga naar je documenten dan naar GTA SA user files dan doe je User tracks dan kopieer je de bestanden naar die map. Start dan GTA op en doe options en dan bij User Track updating ofzo en als hij klaar is kan je de muziek luisteren op User Track met reclames tussendoor.... Gebruik ook eens de zoekfunctie. Er waren denk ik wel meer mensen die dit niet wisten.. SilverDust
Geplaatst: 13 maart 200619 jaren Auteur comment_363721 Yo thanks , ik wist niet dat bij mijn documenten nog zo'n gta-map stond.
Hallo, weet iemand hoe je eigen een radiozender met eigen muziek aan maakt? Dit kon ook bij gta3 (bij vicre city heb ik dat nooit geprobeerd).
Ik heb namelijk heel veel van die oude gansta-rap nummers en het lijkt me wel lache als ik die tijdens het spelen van de game op heb staan.