Geplaatst: 14 maart 200619 jaren comment_364925 Hallo, ik instaleerde een mod, maar toen delete ik de verkeerde bestand in gta3.img, namelijk levelxre.ipf. Kan iemand die opsturen, ik ben namelijk mijn gta san andreas cd kwijt
Geplaatst: 27 maart 200619 jaren Auteur comment_375386 Die level bestand heb ik al maar nu doet san andreas het nog niet, ligt vast aan de mod zelf. Maar ik heb weer gezocht naar mijn cd, maar kon hem niet vinden Als iemand zo aardig wil zijn om die bestanden te opsturen ben ik hem heel dankbaar. Want in die mod zaten de volgende bestanden: Kan best zijn dat er sommige bestanden er niet tussenstaan in gta3.img.
Geplaatst: 30 maart 200619 jaren comment_376985 Je mag het bestand wat hij nodig heeft wel posten hoor Dat heeft nix met c'ds te maken want de gt3 IMG staat in je SA map open die met img tool en replace Dynamic
Geplaatst: 30 maart 200619 jaren comment_377042 En ik speel trouwens ook met een no-DVD crack, omdat de DVD vanuit het midden scheurt .
Hallo, ik instaleerde een mod, maar toen delete ik de verkeerde bestand in gta3.img, namelijk levelxre.ipf.
Kan iemand die opsturen, ik ben namelijk mijn gta san andreas cd kwijt