Jump to content
Geplaatst:
comment_364990

Ik heb met Silverwing via msn deze battle afgesproken, dus er kan meteen gestemd worden.

Moderator vs moderator. :clown:

Onderwerp: Anime

Soort design: Signature

Size design: maximum 500 x 150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: mag

Tijd van inlevering: niet van toepassing

Silverwing

post218011418247584bk.jpg

Dizzee

anime35tq.jpg

Featured Replies

Geplaatst:
comment_365488

Ze zijn bijde echt prachtig, maar Dizzee had dat zwarte ding (wat is het? Het lijkt vaag op een roos) weg moeten laten. Die van Silverwing ziet er prachtig uit! En ik heb er niks op aan te merken ( Border :sst: )

Mijn stem gaat naar: Silverwing

Geplaatst:
  • Auteur
comment_365516

Wie het nog niet gezien heeft. Dat 'zwarte ding' ( :schater: ) is een poes/kat die het meisje in de ogen kijkt. :D

Ik had dat stuk inderdaad wel ietsje lichter kunnen maken.

Geplaatst:
comment_365522
Wie het nog niet gezien heeft. Dat 'zwarte ding' ( :schater: ) is een poes/kat die het meisje in de ogen kijkt. :D

Ik had dat stuk inderdaad wel ietsje lichter kunnen maken.

LOL!!!!

Had ik echt niet gemerkt.

Maar goed dat ik als nog op jouw heb gestemt.

Ik dacht voor sier.(Was ook nog heel mooi)

Geplaatst:
comment_366549

Tja, Dizzee dat heb je. Als jij niet op mij wilt stemmen stem ik niet op jou. Nee grapje, ik zal eerlijk stemmen. :clown:

-------------

Mijn stem gaat naar Silverwing. Deze is mooi rustig en het plaatje en de achtergrond passen mooi bijelkaar. Het lijkt een beetje glazig en dan dat vind ik wel mooi. :klap:

Die van Dizzee is ook goed, maar de achtergrond vind ik niet super. Dat verknalt het plaatje echter. Het plaatje/persoon is wel mooi maar de achtergrond kan misschien wel iets beter. Maar wel geinig dat beestje bij het persoon, net dat de neus eraf wordt gebeten.

-------------

Verder vind ik jullie beide goed werk gehebben presteerd maar ik moet helaas een keuze maken. Beide heren verdiennen een applaus: :cya:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.