Geplaatst: 14 maart 200619 jaren comment_365027 Als ik een sample maak van een geluid...dan wil ik graag het omzetten in een mp3 bestand... dus ik bedoel als je rechtermuisknop en op eigenschappen klik bij een sample/liedje dat er dan staat : Bestandtype:Geluid met mp3-indeling bestaat er een programma dat je samples/muziek om kan zetten in MP3...????
Geplaatst: 14 maart 200619 jaren comment_365057 Ja, zo'n programma bestaat. Ik heb even rap gegoogelt. Hopelijk ben je er iets mee. Link Succes
Geplaatst: 14 maart 200619 jaren comment_365100 Dit loopt meestal op een Trial... Maar hier zijn echt 100-den programma's voor, dus als je Trial op is zoek gewoon een ander progje. Je kan dit gemakkelijk vinden onder : Mp3 Converter. Succes..
Geplaatst: 15 maart 200619 jaren Auteur comment_365687 Matiscus n Giorgo thqz man.. ik weet nu genoeg bedankt..!
Als ik een sample maak van een geluid...dan wil ik graag het omzetten in een mp3 bestand...
dus ik bedoel als je rechtermuisknop en op eigenschappen klik bij een sample/liedje
dat er dan staat : Bestandtype:Geluid met mp3-indeling
bestaat er een programma dat je samples/muziek om kan zetten in MP3...????